معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رفع مشکلات اقتصادی مهمترین موضوع در شهرستان دشتی است

27 اسفند 1396
رفع مشکلات اقتصادی مهمترین موضوع در شهرستان دشتی است

فرماندار دشتی با بیان اینکه در سال آینده مسائل اقتصادی مهمترین موضوع در سطح شهرستان است، گفت: همه باید در راستای رفع موانع تولید، ایجاد شغل و جذب سرمایه گذار کمر همت ببندند.

عبدالله نادری در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه سال ۹۶ باهمه تلخی و شیرینی‌ها رو به پایان است، اظهار داشت: حادثه کشتی سانچی، وقوع زلزله کرمانشاه و سقوط هواپیمای آسمان از جمله مهمترین حوادث تلخی بود که کام ملت ما را تلخ کردند.

وی افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات که باعث تحکیم انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان در همه عرصه ها می شود از اتفاقات مهم و شیرین در سال جاری بوده است.

نادری پایان حکومت داعش در منطقه را یکی دیگر اتفاقات شیرین در سال ۹۶ عنوان کرد و یادآور شد: انشاالله هر چه زودتر شاهد نابودی همه تروریست ها در منطقه باشیم تا مردم با امنیت کامل زندگی کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری کارهای خوبی در سطح کشور و شهرستان صورت گرفته که همه این اقدامات با تلاشها با پیگیری های ریاست جمهور، وزرا و در سطح استان و شهرستان نیز توسط استاندار و مدیران صورت گرفته است. که از این زحمات تقدیر وتشکر می شود.

لزوم افزایش خدمات‌رسانی به مردم

 

خدمت رسانی به مردم

 

نادری تاکید کرد: مدیران در سال جدید باید با کار، تلاش و پیگیری های مستمر امید را در دل مردم زنده نگه بدارند و به صورت جهادی کار کنند.

وی بیان کرد: مدیران شهرستان باید برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند و برای اینکه کارها و برنامه ها بهتر صورت گیرد باید اندیشه نو در مدیریت برنامه ها داشته باشیم.

نادری خاطر نشان کرد: اگر یاس و ناامیدی در بین مدیران وجود داشته باشد نمی توان کاری را انجام داد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه در سال آینده کارکرد مدیران باید به نسبت گذشته تغییر کند، گفت: در سال آینده مهمترین کار و موضوع در سطح شهرستان مسائل اقتصادی است.

رفع موانع تولید

 

رفع موانع تولید

 

وی بیان کرد: همه باید در راستای رفع موانع تولید، ایجاد شغل و جذب سرمایه‌گذار کمر همت ببندند.

نادری با تاکید بر اینکه فرهنگ کار باید در شهرستان تقویت شود، گفت: جوانان جویای کار شهرستان باید از ظرفیت اشتغال شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران شهرستان باید خادم کسانی باشند که می‌خواهند در دشتی سرمایه‌گذاری کنند.

نادری به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ادارات شهرستان کشیک نوروزی داشته باشند و مدیران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو باشند و عدم پاسخگویی از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

توسعه نشاط اجتماعی

 

توسعه نشاط اجتماعی

 

وی ادامه داد: در سال آینده دستگاه‌های متولی در شهرستان باید درحوزه نشاط اجتماعی برنامه داشته باشند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای سال آینده برنامه داشته باشند، گفت: در راستای آموزش نیروی انسانی باید از ظرفیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان استفاده شود.

وی همچنین از شهرداران و دهیاران خواست در تقویت بنیه علمی با آموزش و پرورش همکاری و مسئولین نیز از نصب هر گونه پلاکارد به غیر از مناسبت های دینی و مذهبی پرهیز کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به سفر اخیر استاندار بوشهر گفت: در این سفر یک روزه استاندار بوشهر از سه طرح اقتصادی و تولیدی بازدید و جلسه رفع موانع تولید و نشست با کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان دشتی برگزار که در این جلسه ۱۷ طرح اقتصادی بررسی شد.

نادری همچنین بر ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه تاکید کرد.

 

منبع: خبرگذاری مهر

  • 27 اسفند 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011