معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهبود امکانات در برخی مناطق روستایی ملارد

23 اردیبهشت 1397

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد مطرح کرد: بهبود امکانات در برخی از مناطق روستایی ملارد به شدت احساس می شود.

 

 امیر یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد عصر چهارشنبه در نشست طرح هادی این شهرستان با اشاره به نقش بسیار برجسته روستاها در شکوفایی و توسعه اظهار داشت:در شهرستان ملارد نیز روستاهای متعددی در دو بخش ملارد و صفا شت مستقر شده اند که با بهبود امکانات زیرساختی، زیربنایی و روبنایی در این مناطق، شاهد رونق و بالندگی هر چه بیشتری خواهیم بود.

وی افزود:یکی از دستورکارهای ما در عرصه روستایی، به ساخت و سازها در روستای اسفند آباد و ساماندهی هرچه شایسته تر آن معطوف می شود که خوشبختانه این موضوع به صورت استانی و شهرستانی در حال پیگیری است.

یقین لو گفت:در برخی مناطق روستایی شهرستان ملارد لزوم بهبود امکانات به شدت احساس می شود و ما نیز به سهم خود تلاش می کنیم از هیچ اقدام سازنده ای در این عرصه دریغ نکنیم.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد عنوان کرد:نگاه و توجه دولت به مناطق روستایی بسیار ویژه بوده و این ادعا در مقایسه با میزان اعتبارات اختصاص یافته به مناطق روستایی به نسبت دوره های گذشته، مشهود و برجسته است.

وی در خاتمه یادآور شد:بدون تردید حل و فصل کاستی ها و رفع کمبودها با تعامل مثبت، سازنده و همسویی مضاعف شتاب گرفته و در نهایت مجموعه اقدامات انجام شده، در جلب رضایتمندی روستانشینان و حفظ هر چه مطلوب تر مناطق روستایی موثر و راهگشا خواهد بود.

  • 23 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011