معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

فرمانداران روستاهای بدون معتاد در شهرستان را شناسایی و معرفی کنند

11 مرداد 1397

استاندار گلستان گفت: فرمانداران شهرستانها، روستاهای بدون معتاد در حوزه تحت مدیریت خود را شناسایی کرده و به عنوان نقطه مثبت ارزش گذاری معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه ۱۰ مرداد در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: همانگونه که شناسایی و معرفی روستاهای بدون بیکار، هدف گذاری شده، باید شناسایی روستاهای بدون معتاد هم در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: رؤسای کمیته های پنج گانه این ستاد باید نسبت به ارزیابی دقیق و مستمر دستگاه های عضو اقدام نمایند تا بتوانند نقش و میزان تأثیرگذاری آنها را مشخص کنند.
هاشمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مبارزه با مواد مخدر را از اولویت ها اعلام کردند که به منزله جهاد محسوب می شود، گفت: موضوع مواد مخدر در همه حوزه ها نظیر اشتغال، روابط اجتماعی و خانوادگی و …تأثیر مستقیم دارد و مقابله با این آسیب اجتماعی باید با جدیت در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.
استاندار گلستان با اشاره به شرایط کنونی جامعه نیز اظهار کرد: در شرایط فعلی، تلاش مضاعف و وحدت و همگرایی از ضروریات است و برقراری ارتباط مستقیم با مردم می تواند موجب التیام دردهای اقشار مختلف خصوصا ضعیف جامعه باشد.
وی در پایان از همه مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو شورا و فرمانداران خواست تا در ارائه گزارشات و آمارها نهایت دقت را داشته باشند.
گفتنی است، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته، فرماندار شهرستان علی آبادکتول و مدیرکل بهزیستی گزارش مربوط به حوزه فعالیت خود را ارائه کردند.

  • 11 مرداد 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011