معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۹۱۹ پروژه در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

28 مرداد 1397
۹۱۹ پروژه در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از بهره برداری ۹۱۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی علوی مقدم ظهر یکشنبه در شورای اداری استان، اظهار کرد: با تمام کارشکنی ها و جوسازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه به جهت تلاش و جدیت در دستگاه های اجرایی و فرمانداران پروژه های بسیار خوبی را در هفته دولت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۹۷۲ پروژه طی هفته دولت در بخش های مختلف افتتاح خواهد شد، افزود: از مجموع پروژه ها ۶۷۱ پروژه روستایی و ۳۰۱ پروژه شهری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت ۹۱۹ پروژه در مرحله افتتاح و ۵۳ پروژه در مرحله کلنگ زنی است.

وی با اشاره به اینکه از محل این پروژه ها ۴ هزار و ۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد، گفت: تعداد ۳۰۵ پروژه در روستاها در خصوص دهیاری ها نیز در هفته دولت افتتاح که  ۱۵۰ هزار و ۲۴۳ نفر از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

علوی مقدم با بیان اینکه در قراردادهای ساخت و ساز هزینه پرداخت ساختمان، مهندسین و ناظر باید پیش بینی شود، عنوان کرد: عوارض نوسازی از خدمات سالانه شهرداری ها است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ شهرداری حق تخفیف در عوارض خودرو را ندارد، اظهار داشت: مرحله دوم نظارت بر پروژه های عمرانی را در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در دستور کار خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید به استفاده از مصالح بیمه استاندارد به جهت کمک به چرخش اقتصاد تولیدات استان توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: عدم توجه در این راستا ظلم به تولیدکنندگان استان است و مورد توجه خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های اجرایی همایش بزرگ کنگره شهدا باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: دستگاه های اجرایی با برگزاری نشست های متعدد باید در جهت ساخت مجتمع خشت های آسمانی در مشهد مقدس قدم های موثری را بردارند.

  • 28 مرداد 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011