معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

میانگین سن بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان ۳۶ سال است

14 شهریور 1397

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، میانگین سن بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان را ۳۶ سال عنوان کرد و گفت: به دنبال تأمین آینده مناسب برای روستائیان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا واعظ مهدوی ظهر چهارشنبه در اجلاس مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به میزبانی میامی ضمن بیان اینکه میانگین سن بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان ۳۶ سال است، تأکید کرد: این سن کم نشان می‌دهد که فرهنگ و نگرش توسعه بیمه بین جامعه در کنار توانمندسازی افراد مدنظر مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان بوده است.

وی افزود: قانون حمایت از روستائیان و کشاورزان ۱۴ سال پیش به دلیل آنکه روستاییان از برخی امکانات شهری بهره‌مند نبودند و حتی امروز هم نیستند، مصوب شده و خوشبختانه توانسته خدمات خوبی را در کشور ارائه کند.

ضرورت اولویت‌بندی نیازها

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور بابیان اینکه نگاه به محرومان جامعه، اقشار کم‌درآمد، روستائیان نیازمند و مناطق کمتر توسعه‌یافته اولویت مسئولان در بیمه اجتماعی است، تأکید کرد: چتر بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در کشور باهدف حمایت گسترانده می‌شود.

واعظ مهدوی بیان کرد: بیمه اجتماعی مختص روستاییان است لذا مردم در شهرها از آن بهره‌مند نمی‌شوند پس باید در نظر داشت که این بمیِ باهدف کمک به مناطق کمتر برخوردار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: وضعیت روستائیان و آنالیزهایی که موجود است، در جای‌جای ایران اسلامی متفاوت است لذا وظیفه ما و دولت این است که به گروه‌های کم درامد تر بپردازد و ما بایستی این را از مردم و مسئولان محلی بخواهیم کسانی که مشکلات معیشتی بیشتری دارند را اولویت‌بندی کنند.

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یکی دیگر از انتظارات دولت و صندوق، همراهی مسئولان محلی و شهرستانی، دهیاران و بخشداران در ترویج فرهنگ بیمه در بین روستائیان است که امیدواریم این مهم در میامی نیز محقق شود.

  • 14 شهریور 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011