معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

شبکه ی روستا نیاز رسانه ی ملی!

17 مهر 1397

گلایه ی بحق نماینده دهیاران شهرستان رشتخوار جناب آقای حسن غلامی در روز روستا: با در نظر گرفتن جمعیت ۳۰ درصدی ساکن در روستا ها و جمعیت ۳۰ درصدی حاشیه نشینی شهرها که نگاه و تفکر روستایی دارند، مردم روستا حق ناچیزی از رسانه ملی دارند.

 

حسن غلامی دهیار روستای کریم آباد شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت ۱۵ مهرماه روز روستا با گلایه از صداوسیما در جهت بی بهره بودن روستایان از سبکه ملی با نام شبکه روستا گفت: مردم روستا حق ناچیزی از رسانه ملی دارند باتوجه به جمعیت ۳۰ درصدی ساکن روستا و۳۰ درصدی حاشیه نشینی شهرها که نگاه وتفکری روستایی دارند ناچیز است.

حسن غلامی کریم آباد با توجه به اینکه بیش از ۲۰ شبکه در رسانه ملی پخش می‌شود افزود: جای شبکه روستا در میان شبکه های ملی خالیست، هم برای ورزش و هم برای بچه ها و… یک شبکه اختصاص داده ایم، ولی با توجه به ظرفیت غنی از توانمندیها ازجمله منابع انسانی، دانش بومی، فرهنگ وسنن، مفاخر روستایی جای خالی شبکه روستا امروز در رسانه ملی احساس می‌شود.

غلامی کریم آباد‌ با تاکید بر اینکه ما باید به گذشته نه چندان دور خود برگردیم که روستا مادر شهرهاست، گفت: این حق ناچیز ساکنین و علاقمندان به روستاها و زادگاهایشان است که سهمی در رسانه ملی داشته باشند.

وی یادآور شد: معرفی حوزه گردشگری روستایی، اقامتگاه های بومگردی، داشته های طبیعی و ملی روستایی در رسانه ملی میتواند به اقتصاد روستا و ماندگاری ساکنین کمک شایانی داشته باشد.

منبع راه دانا

  • 17 مهر 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011