معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نرم افزار مالتی دهیاری یا نرم افزار چند دهیاره ترز

22 آبان 1397

نرم افزار مالتی دهیاری یا نرم افزار چند دهیاره ترز قابل استفاده برای بخشداری، تعاونی دهیاری ها، دهیارانی که مدیریت چند روستا را باهم در اختیار دارند، می باشد. نرم افزار مالتی دهیاری قابلیت مدیریت همزمان چندین دهیاری را در خود دارد.

به عنوان مثال شما بخشدار یا دهیاری باشید که چندین روستا را بصورت همزمان مدیریت کنید، بهترین روش برای مدیریت این روستا ها چیست؟!

با تهیه نسخه مالتی دهیاری این امکان را خواهید داشت که بتوانید به هر یک از روستاها دسترسی داشته باشید و اطلاعات آن روستا را با یک نرم افزار مدیریت کنید …

🔰تفاوت نرم افزار مالتی دهیاری با نسخه معمولی نرم افزار

فرق نسخه مالتی دهیاری با نسخه معمولی نرم افزار در این می باشد که نسخه مالتی دهیاری می تواند در خود همزمان اطلاعات چندین روستا را نگهداری نماید و نیاز به تهیه قفل اضافه برای هر روستا نخواهد بود و همه اطلاعات متمرکز در یک پایگاه داده در یک نرم افزار و در یک کامپیوتر خواهد بود اما نسخه های معمولی نرم افزار دهیاری فقط برای یک روستا قابلیت ذخیره اطلاعات را خواهند داشت در نتیجه شما با هزینه به مراتب پایین‌تر قابلیت مدیریت چندین روستا را خواهید داشت.

☑️مالتی دهیاری نیاز بخشداران!

این نسخه از نرم افزار بیشتر برای بخشداری ها که نیاز به اطلاعات چندین روستا دارند یا تعاونی دهیاریکه اطلاعات و یا عوارض چندین روستا را مدیریت می نمایند، مانند: عوارض پسماند، عوارض کسب و پیشه، عوارض ساختمانی و سایر عوارض هایی که داریم از این نرم افزار می‌توانند برای مدیریت روستاها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است برخی از مراکز مانند مراکز مدیریت پسماند هم از این نسخه از نرم افزار برای مدیریت چندین روستا استفاده می نمایند چرا که بجای تهیه چند نرم افزار فقط از یک نرم افزار برای همه روستاها استفاده می شود، همچنین به صورت پیش فرض، نرم افزار قابلیت مدیریت تا ۹۹ روستا را در یک نرم افزار دارا خواهد بود در صورتی که به تعداد بیشتر از این اعداد لازم می باشد می توانید هماهنگی نمایید.

📌قابلیت اشتراک گذاری بک آپ

همچنین در این نسخه از نرم افزار این قابلیت وجود دارد که می توانید بکاپ یک روستا را به نرم افزار مالتی دهیاری انتقال دهید به عنوان مثال اگر بخشداری یک نسخه از نرم افزار مالتی دهیاری را تهیه نموده باشد و یکی از روستاها نسخه معمولی نرم افزار تهیه نموده باشند، روستای مد نظر می تواند با ارسال بکاپ اطلاعات نرم افزار خود برای بخشداری و بخشداری با بازگرداندن اطلاعات آن روستا به کل اطلاعات آن روستا دسترسی داشته باشد.

بسیاری از بخشداری ها برای این که دسترسی به آخرین اطلاعات روستاها را داشته باشند از این امکان استفاده می نمایند که بکاپ روستاها را برای خود نگهداری میکند یا اینکه دهیاری‌های مدنظر اطلاعات بکاپ را برای این افراد ارسال می‌نمایند.

🔒یک قفل و دسترسی به تمامی اطاعات

یک نکته حائز اهمیت در باره ی دهیاری این است که شما با یک قفل به کلیه اطلاعات دسترسی خواهید داشت.همچنین می توانید با این ابزار برای سایر مقاصد خود مانند و بحث‌های حواله ها عوارض و سایر نکات مدیریت روستا استفاده نمایید.

در نسخه مالتی دهیاری چنانچه به فرض مثال ۱۰ روستای همزمان در نرم افزار خود داشته باشید می توانید با انتخاب دکمه Ctrl+Y به روستای مورد نظر دسترسی داشته باشید یا از منوی نرم افزار مدیریت به روستای مورد نظر دسترسی داشته باشید.

📌گزارشات مالتی دهیاری

همچنین این نکته حائز اهمیت می باشد که شما در نسخه مالتی دهیاری با انتخاب هر روستا می توانید گزارشات مربوط به همان روستا را به صورت دقیق دریافت نمایید در واقع شما با انتخاب روستای مورد نظر تمام اطلاعات روستای مورد نظر را مانند دهیار خواهید داشت.

  • 22 آبان 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011