معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشنامه بودجه دهیاری ها در سال ۱۳۹۸ اعلام شد

8 آذر 1397

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ دهیاری‌ها برای اجرا در دهیاری‌های سراسر کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، علی اکبر اسدی با بیان مطلب فوق گفت: در اجرای مفاد ماده (۳۵) آیین نامه مالی دهیاری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس از جلسات متعدد کارشناسی با جمعی از مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری‌های سراسر کشور‌ و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع، بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ دهیاری‌ها نهایی و برای اجرا در دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط با امور دهیاری، ضوابط جدیدی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی، ترتیبات دریافت تسهیلات وام، و همچنین رعایت سایر الزامات تنظیم بودجه و ضوابط ابلاغی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد توجه قرار گرفته است.

اسدی افزود: دهیاری‌های سراسر کشور موظفند بودجه سال ۱۳۹۸ خود را طبق بخشنامه ابلاغی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تنظیم و برای تصویب به شوراهای اسلامی روستا و سایر مراجع ذیصلاح بعدی ارائه نمایند.

دانلود فرم بخشنامه


🔴 برای سفارش محصولات مدیریت روستا لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 8 آذر 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011