معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری جشنواره ها در جهت نگهداشت جمعیت روستا

2 دی 1397

هدف از برگزاری جشنواره ها در روستاهای حریم منطقه تشکیل برندهای خاص در جهت افزایش رونق اقتصادی و توسعه گردشکری است.
علی نوذر پور-شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران- در اولین مراسم جشنواره خرمالو در روستای کشارسفلی اظهار داشت : جشنواره خرمالو سومین جشنواره روستایی است . هدف از برگزاری این جشنواره ها در روستاهای حریم منطقه تشکیل برندهای خاص در جهت افزایش رونق اقتصادی، کمک به نگهداشت جمعیت روستا و توسعه گردشکری است.
نوذرپور در ادامه تصریح کرد :ما مدیریت شهری را صرفاً مدیریت مناطق ۲۲ گانه نمی دانیم بلکه مجموعه جمعیتی که در محدوده منطقه و در حریم هستند شهروندان تهرانی می دانیم و وظیفه داریم خدماتی به اهالی روستا ارائه دهیم .
او خاطرنشان کرد : شهرداری برنامه هایی برای روستاهای حریم که دارای جاذبه هایی در حوزه طبیعت، میراث فرهنگی وتاریخی هستند در دست تهیه دارد.این برنامه ها متناسب با سند های توسعه طرح جامع تهران، سند راهبردی حریم تهران و همچنین براساس قوانین و مقررات حاکم بر مدیریت شهری و روستایی، قابلیت های سرمایه گذاری در حریم است که می توان با همیاری و مشارکت دهیاران، شورای روستا، بخشداریهااین قابلیت ها را در معرض سرمایه گذاران قرار دهیم.
نوذرپور با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری حفاظت از حریم است که برای شهروندان و روستاییان امری ضروری است ،اظهار کرد :حفاظت از حریم همراه با ارائه خدمات موثر است. برای ایجاد مسیر جهت ارائه خدمات متقابل بین شهر و روستا شهرداری منطقه ۲۲ مجموعه رویدادهای متناسب با ظرفیت ها و امکانات و متناسب با منابع و موقعیت هایی که در حریم منطقه وجود دارد در این دوره از مدیریت شهری به تدریج برگزاری می کند.

منبع:ابرنا

  • 2 دی 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011