معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آغاز دوباره ثبت شماره شبا برای مشمولین سهام عدالت

12 دی 1397

🔴با موافقت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و بنا به درخواست سازمان خصوصی سازی، امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از امروز (۱۱ دی ماه ) فعال گردید.

🔸امکان ثبت شماره شبا مجددا فعال شد🔹مشمولان که هنوز شماره شبا ثبت نکرده اند می توانند جهت ثبت شماره شبا اقدام نمایند

به دستور فرهاد دژپسند دریافت شبای مشمولان سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود نشده اند در سامانه سهام عدالت به طور موقت فعال شد.
مشمولانی که تا کنون به طور موقت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده اند از امروز می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در این سامانه اقدام کنند.
بدیهی است پس از راستی آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال ۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.
این گزارش می افزاید: همچنین اقدامات آماده سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، بزودی سود این گروه از مشمولان شامل روستائیان و عشایر کشور نیز با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.
بنا به این گزارش، سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود نکرده اند توصیه کرده از فرصت محدود ایجاد شده در جهت وارد کردن و ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام و بهره برداری کنند.

منبع:تسنیم

  • 12 دی 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011