معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۲۳۵ روستای سقز گازرسانی شد

7 بهمن 1397

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از برخورداری ۱۸۵ روستای شهرستان سقز از نعمت گاز طبیعی خبر داد که در دهه فجر ۵۰ روستای دیگر به این آمار افزوده می‌شود.
احمد فعله گری در نشست با فرماندار شهرستان سقز با یادآوری برخورداری ۱۸۵ روستای سقز از گاز طبیعی، گفت: ۵۰ روستای دیگر شهرستان تا دهه فجر امسال و قسمتی هم تا پایان سال آینده گاز رسانی خواهند شد.
وی ادامه داد: گاز رسانی به روستاهای کردستان به ویژه شهرستان سقز با جدیت ادامه دارد و علاوه بر ۵۰ روستای دیگر سقز که دارای گاز می‌شوند، برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۲۷ روستای دیگر هم در دستور کار و مطالعه است.

فعله گری افزود: به دلیل اجرای عملیات خط گاز سراسری که از محدوده شهرستان عبور کرده است، سقز دیگر افت فشار گاز و یا قطعی نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: پیمانکار مجتمع‌های حسن سالاران با ۱۴ روستا و مولان آباد با ۵ روستا مشخص و در مراحل انجام امورات اداری و تجهیز کارگاه می‌باشند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم از اقدامات شرکت گاز در سطح شهرستان برای گازدار کردن دیگر روستاهای این شهرستان تقدیر کرد.

کامیل کریمیان از گازرسانی به ۵۰ روستای دیگر سقز که در شرف افتتاح است تقدیر کرد و گفت: تمام این خدمات به برکت نظام مقدس اسلامی است و باید همواره ادامه داشته باشد.

فرماندار سقز، روند گازرسانی به روستاهای شهرستان را مطلوب دانست و ادامه داد: گازرسانی به روستاهای صعب العبور سقز در شرایط سخت بوده و مردم هم قدردان این خدمات نظام اسلامی در شهرستان هستند.

فارس

  • 7 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011