معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

امدادرسانی به خانواده های سیل‌زده خوزستانی

21 بهمن 1397
امدادرسانی به خانواده های سیل‌زده خوزستانی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی گفت: حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده هویزه، دشت آزادگان، شوش، شوشتر و دزفول ادامه دارد.
صادق سلامت  اظهار کرد: امدادرسانی در مناطق سیلابی ادامه دارد و تاکنون به ۲۸۳۰ خانوار سیل‌زده خوزستانی امدادرسانی شده است. وی افزود: این امدادرسانی‌ها شامل برپایی اردوگاه اسکان اضطراری، توزیع اقلام امدادی و زیستی، تخلیه اضطراری مردم آسیب‌دیده و انتقال به مناطق امن، امداد و کمک‌های اولیه و کمک به ترمیم سیل‌بندها و سایر امور بوده است.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به شکسته شدن سیل‌بند روستای آلبوعفری در دشت آزادگان در روز گذشته، بیان کرد: ترمیم سیل‌بند آلبوعفری همچنان ادامه دارد.
سلامت به ترمیم سیل‌بند رفیع در هویزه اشاره کرد و گفت: سیل‌بند رفیع نیز تا حدودی کنترل شده است و ترمیم آن با تجهیزات جدید ادامه دارد. همچنین شب گذشته (سه‌شنبه شب) قسمتی از بالادست سیل‌بند رفیع تخریب شد که با تلاش اهالی محلی و عوامل امدادی ترمیم شد.
وی عنوان کرد: حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده هویزه، دشت آزادگان، شوش، شوشتر و دزفول ادامه دارد و بیش از ۲۰۰ تن از عوامل امدادی هلال احمر در مناطق سیل‌زده حاضر هستند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: بسیاری از اهالی روستاهای مناطق متأثر از سیل تخلیه شده‌اند و در منازل اقوام، مساجد و مدارس و اردوگاهای اسکان اضطراری استقرار یافته‌اند.
وی بیان کرد: تعدادی از اهالی ۱۱ روستا در شوش، ۶ روستا در شوشتر، ۱۲ روستا در دشت آزادگان، ۶ روستا در دزفول و شهر رفیع در هویزه تخلیه شده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری ایسنا .

  • 21 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011