معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

شروع عملیات اجرایی ۱۶۸ پروژه بخش کشاورزی

22 بهمن 1397
شروع عملیات اجرایی ۱۶۸ پروژه بخش کشاورزی

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۱۶۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۶۳ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان و اشتغال‌زایی یک هزار و ۷۷۱ نفر افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
وی افزود: از ۱۶۸ پروژه یاد شده ۱۶۰ پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و هشت پروژه نیز عملیات اجرایی آن‌ها در این ایام آغاز می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اعتبار ۱۶۰ پروژه افتتاحی را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این ۱۶۰ پروژه افتتاحی شامل ۹۲ پروژه عمرانی و ۶۸ پروژه تسهیلاتی است و با افتتاح این پروژه‌ها برای یک‌هزار و ۳۲۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
وی با بیان این‌که پروژه‌های افتتاحی مربوط به زیربخش‌های مختلف کشاورزی است، افزود: این پروژه‌ها شامل ۸۳ پروژه آب و خاک، ۴۴ پروژه تولیدات دامی، هشت پروژه تولیدات گیاهی، پنج پروژه بخش شیلات، ۱۳ پروژه منابع طبیعی و آبخیزبرداری، شش پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی و یک پروژه تعاون روستایی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم‌زمان با دهه فجر، عملیات اجرایی هشت پروژه نیز در بخش کشاورزی استان کرمانشاه آغاز می‌شود.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل سه پروژه عمرانی و پنج پروژه تسهیلاتی بوده که سه پروژه در حوزه آب و خاک، دو پروژه مربوط به تولیدات دامی، دو پروژه تولیدات گیاهی و یک پروژه مربوط به صنایع تبدیلی هستند.
شهبازی با اشاره به اعتبار پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، افزود: اعتبار این طرح‌ها بالغ بر ۹میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان است که برای ۴۴۹ نفر نیز اشتغال ایجاد می‌شود.
گفتنی است، علاوه بر پروژه‌های یاد شده، در این ایام ۱۴ هزار و ۴۳۸ پروژه تکمیل شده با اعتبار ۱۶۶میلیارد و ۴۴۸میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۲ هزار و ۲۲۴ نفر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد. این طرح‌ها شامل ۱۲ هزار و ۸۲۸ جایگاه دام، ۱۵۲ مرغداری، ۳۷۴ طرح باغبانی، ۹ طرح زنبورداری، ۶۱۹ طرح آب و خاک، ۱۲ طرح گلخانه، ۴۷ طرح پرورش قارچ، ۶۷ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، ۱۵۳ طرح مکانیزاسیون و ۱۷۷ طرح شیلات است.

به گزارش روسنا (روستانیوز)

  • 22 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011