معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره‌برداری ۹ طرح تأمین آب در سطح روستا‌های استان تهران

27 بهمن 1397
بهره‌برداري 9 طرح تأمين آب در سطح روستا‌هاي استان تهران

مدیرعامل آبفار استان تهران از بهره‌برداری ۹ طرح تأمین آب در سطح روستا‌های این استان برای ۱۹ روستا خبر داد.
“رضا پوررجب ” از بهره‌برداری ۹ طرح تأمین آب در سطح روستا‌های این استان برای ۱۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۷۸۸ نفر خبر داد.
وی با بیان اینکه پس از افتتاح این طرح‌ها تأمین آب روستا‌ها با کیفیت بالاتری صورت خواهد گرفت، افزود: تمامی طرح‌های اجرا شده با انجام مطالعات کارشناسی و فنی دقیق صورت گرفته است.
وی حجم عملیات را شامل ۲۵۷۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع ، حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه ، احداث دو باب مخزن ذخیره آب ، تأمین برق در سطح دو واحد تأسیسات تأمین آب ، تعویض ۱۰۰ دستگاه کنتور و کیت انشعاب عنوان کرد که در سطح روستا‌های “چیچکلو” ، “پلاین” ، “نام آور” ، “لواسانات” ، “مشاء وزرنان” و همچنین مجتمع‌های “شهدای جنگی” ، “معین‌آباد” و “ریحان‌آباد” در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۷۷ میلیون ریال اجرایی شده است.
پوررجب افزود : بیشتر اعتبار فوق از منابع صندوق توسعه ملی تأمین شده و امیدواریم پس از بهره‌برداری از پروژه‌های فوق رضایت مشترکان حاصل شود.
مدیرعامل آبفار استان تهران گفت : اکنون استان تهران با مشکلاتی همچون کاهش سفره‌های آب زیرزمینی و همچنین بارش بسیار کم نزولات جوی دست و پنچه نرم می‌کند و با وجود چنین شرایطی تأمین و توزیع آب باید بسیار دقیق و اصولی و با بروزترین استاندارد‌ها انجام گردد. تلاش می‌کنیم با توجه به امکانات و اعتبارات موجود از جدیدترین روش‌ها برای طراحی و اجرای پروژه‌ها بهره ببریم تا علاوه بر ارائه خدمات بهتر به مشترکان از منابع نیز محافظت کنیم.

 پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، خبرگزاری آریا

  • 27 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011