معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری مسابقات شنا در مجموعه ایثارگران قمصر

29 بهمن 1397
برگزاری مسابقات شنا در مجموعه ایثارگران قمصر

به مناسبت گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات شنا در بخش آقایان به میزبانی دهیاری و شورای اسلامی قمصر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، اسماعیل آقاخانی ، دهیار قمصر در حاشیه این مسابقات گفت :کیفی سازی با محوریت اخلاق مداری، ورزشکاران سازمان یافته و استعدادیابی از اهداف ورزشی مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر است.
دهیار قمصر اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح بخش می تواند در استعدادیابی و شناخت پتانسیل ها اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشد و بدون حمایت و برگزاری این دوره از مسابقات ، استعدادیابی امری غیرممکن بشمار می رود.
محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی قمصر و رئیس هیئت شنا باقرشهر نیز در حاشیه این مسابقات به برنامه‌هایی چون ترویج گسترش ورزش شنا با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقا مربیگری، جذب شناگران مستعد از طریق پایگاه‌های استعدادیابی با مدیریت هیئت شنا باقرشهر، برگزاری مسابقات شنا در تمام رده‌های سنی اشاره کرد.
وی همچنین، توسعه کمی و کیفی رشته مفرح شنا با ترویج آموزش‌های صحیح و علمی و خروج از آموزشی‌های سنتی، فراهم ساختن زمینه مناسب برای توسعه ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و توسعه نخبگان ورزشی و همچنین شناسایی استعدادهای درخشان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
در این دوره از مسابقات تعداد ۳۰ نفر ورزشکار شرکت نمودند که به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوائز ویژه ای اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر

  • 29 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011