معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تایید دفترچه تعرفه عوارض محلی دهیاری ها

3 اسفند 1397
تایید دفترچه تعرفه عوارض محلی دهیاری ها

سعید انصاری  اظهار کرد: دفترچه های تعرفه عوارض در موعد قانونی یعنی ۱۵ بهمن ماه پس از تایید جهت اجرا به فرمانداری ها ابلاغ شد تا از ابتدای سال ۹۸ اجرا شود .
وی در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی برای مسئولین بخشداری های شهرستان ها افزود : در این راستا دفتر روستایی و شوراهای استانداری در دی ماه سال جاری چندین کارگاه آموزشی با حضور مسئولین مالی و فنی مشترک دهیاری ها به منظور بازآموزی و رعایت موارد قانون و تنظیم دفترچه عوارض متناسب با روستاها برگزار کرد .
وی در خصوص این دفترچه تعرفه ها تصریح کرد: طبق آیین نامه مالی دهیاری های کشور، هر دهیاری دارای دفترچه تعرفه ای است که در آن همه انواع عوارض، بهای خدمات و سایر درآمدها که توسط آن ها وصول می شود منعکس می گردد .
انصاری درباره فرآیند دفترچه های عوارض محلی و چگونگی تهیه و ابلاغ آنها گفت : این دفترچه تعرفه ها ابتدا توسط دهیاری، با تشکیل کمیته ای متشکل از مسئولین مالی و فنی به شورای اسلامی روستا جهت تایید پیشنهاد می شود و شورای اسلامی روستا هم آن را به شوراهای بخش جهت اخذ مصوبه ارسال می کند.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان با بیان اینکه شوراهای بخش، منتخب کل شورای اسلامی روستاهاست تصریح کرد: مرجع تصویب عوارض محلی شورای بخش است که در مرحله بعد این “هیئت تطبیق” است که به ریاست بخشدار تشکیل و آن را بررسی می کند تا مغایرتی باقوانین و مقررات کشور نداشته باشد و یا خارج از حیطه وظایف و اختیارات شوراها نباشد .

 

خبرگذاری ایمنا

  • 3 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011