معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اقداماتی جهت مهاجرت معکوس به مناطق روستایی

3 اسفند 1397
اقداماتی جهت مهاجرت معکوس به مناطق روستایی

🏬🏛🏬 – – – 🚗- – – 🌳🏡 جمعی از اهالی روستای قشلاق سرخه که ساکن شهر هستند، در دیدار با فرماندار دیواندره خواستار حمایت مسئولین جهت مهاجرت معکوس به روستاها شدند.

در این دیدار فرماندار دیواندره ضمن ابراز خرسندی از تصمیم آنان، گفت: یکی از سیاست های دولت توجه به روستاها و تلاش برای مهاجرت معکوس به مناطق روستایی است.

مهندس توان بر رفع مشکلات روستاها تاکید و اظهار داشت: ایجاد فرصت های شغلی و استفاده از ظرفیت های بالقوه روستاها می تواند نقش مهمی در مهاجرت معکوس و ماندگاری مردم در روستاها داشته باشد.

وی روستای قشلاق سرخه را یکی از روستاهای مستعد کشاورزی شهرستان دانست و افزود: بخش مهمی از اراضی کشاورزی این روستا با قرارگیری در محدوده ساحل راست پایاب سد سیازاخ در آینده ای نزدیک، تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار خواهد گرفت.

فرماندار دیواندره در ادامه به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به منظور ایجاد اشتغال در روستاهای شهرستان دیواندره پرداخت شده که مهم ترین بسته حمایتی دولت برای توسعه روستایی بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان به حاضرین در این جلسه قول مساعد داد از کلیه افرادی که تمایل به مهاجرت معکوس به روستاها را دارند حمایت خواهد کرد و همه دستگاه های اجرای مرتبط نیز زمینه های لازم را برای آنان فراهم خواهند نمود.

لازم به ذکر است مهندس توان در این جلسه طی تماس تلفنی با مهندس حسینی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری کردستان و مهندس شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کردستان خواستار حمایت آنان از این اقدام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دیواندره

  • 3 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011