معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اغاز عملیات گازرسانی به ۸ روستای آزادشهر

4 اسفند 1397
اغاز عملیات گازرسانی به 8 روستای آزادشهر

درمراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها که روز جمعه برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: با گازرسانی به روستاهای وطن، نرگس چال، مهدی آباد، معصوم آباد، قشلاق، رودبار، رحیم آباد و حاجی آباد و فارسیان، بیش از ۱۱۰۰ خانوار از اهالی این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند.
محمدرحیم رحیمی افزود : با گازرسانی به این روستاها و نیز افتتاح گازرسانی به روستای خوش ییلاق که امروز انجام شد، تمامی روستاهای دارای کد شناسایی و بالای ۲۰ خانوار جمعت آزادشهر از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: برای گازرسانی به روستای خوش ییلاق آزادشهر نیز که ۱۰۵ مشترک دارد، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری شده و درمجموع مبلغ ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با قدردانی از متولیان شرکت گاز گلستان برای گازرسانی به روستای خوش ییلاق و آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به هشت روستای کوهستانی آزادشهر، گفت: هنوز ۲۰ نقطه جمعیتی دیگر این شهرستان از نعمت گاز محروم هستند که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.
سیدمناف هاشمی ، استاندار گلستان ، نیز دراین مراسم درسخنانی کوتاه با اشاره به موقعیت جغرافیایی روستای خوش ییلاق به عنوان آخرین روستای حوزه گلستان و ارتباط دهنده دو استان گلستان و سمنان، گفت: با تکمیل زیرساخت ها ازجمله گازرسانی و رفع مشکل کمبود آب شرب روستا، آینده ای روشن برای توسعه در انتظار این روستا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا

  • 4 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011