معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۸ هزار روستا در کشور با تانکر آب‌رسانی می‌شود

9 اسفند 1397
8 هزار روستا در کشور با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

اسماعیل نجار ، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ، سه شنبه شب در شورای مدیریت بحران خراسان‌جنوبی ، اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری که در دولت وجود دارد برای خراسان‌جنوبی در حوزه مدیریت بحران کمک‌های بسیار خوبی داشته ایم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، بیان کرد: برای هلال احمر سالیانه ۵۰۰ میلیارد از محل ماده ۱۰ و ۱۲ نوشته شده است و برای راهداری نیز در سال گذشته دو هزار میلیارد و برای سال جاری ۴۵۰ میلیارد تومان نوشتیم.
نجار با اشاره به خرید ۱۵ بیمارستان صحرایی و تحویل آن به اورژانس ادامه داد: هر دستگاهی که در شرایط عادی مسئولیت دارد در شرایط بحران نیز باید با قوت همان مسئولیت را ادامه دهد.
وی با بیان اینکه هر چادر بیمارستان صحرایی ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز اعتبار نیاز دارد ، افزود: باید کادر درمانی، مسئولیت بیمارستان صحرایی در شرایط بحران و بسیاری از مسائل دیگر مشخص و معین باشد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اسکان مردم در زمان بحران در محل های اسکان اضطراری امری پسندیده و مطلوب نیست چرا که مردم از آن راضی نبوده و همیشه چادر را در محل نزدیک به خانه‌های خود نصب می‌کنند.
نجار با اشاره به اینکه دولت سالیانه بیش از ۲۰۰ هزار خانه را نمی‌تواند مقاوم‌سازی کند، اظهار کرد: به سالن‌های چند منظوره که کمتر از ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته باشد اعتبار اختصاص نمی‌یابد.
وی با اشاره به اینکه هشت هزار روستا در کشور با تانکر آب‌رسانی می‌شود ، یادآور شد: به این نتیجه رسیده ایم برای آب‌رسانی به روستاها باید از بخش خصوصی کمک بگیریم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوشبختانه با توجه به بارندگی ها ۳۰ سد آبگیری شده است.
گفتنی است در این جلسه پیشنهاد اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت به خراسان جنوبی داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر

  • 9 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011