معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۸۰ درصد بافت‌های روستایی سه شهرستان تهران فرسوده اند

16 اسفند 1397
80 درصد بافت‌های روستایی سه شهرستان تهران فرسوده اند .

غلامرضا صالحی عصر دوشنبه در جریان آغاز اجرای طرح نوسازی بافت های فرسوده روستاهای استان تهران که در جمع شهروندان روستای ولی آباد قرچک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن سعی دارد این درصد نگران کننده را کاهش بدهد و بناهای فرسوده در این شهرستان ها به سرعت بهبود و نوسازی پیدا کنند.

وی ادامه داد: حمایت های ویژه‌ای از طرف بنیاد مسکن کشور برای شهروندان این روستاها در ۳ شهرستان در نظر گرفته شده و به شهروندانی که بخواهند منازل خود را تخریب کنند و نوسازی کنند تسهیلات مناسبی داده می‌شود.

صالحی تصریح کرد: بنیاد مسکن به افرادی که توان مالی برای تخریب بنای منزل خود در روستاهای تهران ندارند قول می دهد که وام ۸ میلیون تومانی بلاعوض اهدا کند.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با کلیه دهیاری‌های استان تهران، قرار شد که پروانه و مجوز ساخت بنای منازل مسکونی برای اهالی هر روستا به صورت رایگان از طرف دهیاری و کلیه نقشه کشی های ساختمانی به صورت رایگان از طرف بنیاد مسکن داده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران یادآور شد : این هشدار را به مردم بدهید که حادثه خبر نمی‌کند بنابراین مردم با تمام خدماتی که بنیاد مسکن ارائه می کند سعی کنند به سرعت منازل خود را نوسازی کنند.

 

به گزارش خبرفوری

  • 16 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011