معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آغاز عملیات بهسازی ۶۲ روستا در تویسرکان

20 اسفند 1397
آغاز عملیات بهسازی ۶۲ روستا در تویسرکان

 بهرامی‌دارانی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیارد تومان قیر اعتباری در سال جاری دریافت شده است، گفت: علاوه بر اعتبارات شهرستانی، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات ملی به این مهم اختصاص داده شد.
وی افزود: با هم‌افزایی خوب بین اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری‌ها شاهد ارتقای بهسازی و شاخص بهسازی روستاها در شهرستان تویسرکان استان همدان بودیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان تویسرکان با تشکر از همکاری مردم روستای ترمیانک در موضوع بهسازی افزود: کمترین چالش را برای تخریب و آواربرداری در روستای ترمیانک به منظور اجرای طرح هادی داشتیم، بر همین اساس همه تخریب‌ها در یک مرحله اتفاق افتاد.
وی با اشاره به تهیه طرح هادی روستای ترمیانک در سال ۸۴ و آغاز فاز اول این طرح در سال ۹۵ گفت: اقداماتی شامل عملیات اجرایی تخریب در ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع، جدول‌گذاری به طول یک هزار و ۴۰۰ متر، جابجایی شبکه به طول ۷۰۰ متر، زیرسازی ۵ هزار مربع، آسفالت‌ریزی گرم ۵ هزار متر مربع در این روستا انجام شده است.
بهرامی‌دارانی اعتبار هزینه شده برای بهسازی در فاز یک روستای ترمیانک را ۵۰۰ میلیون تومان در کنار اعتباراتی که دهیاری و شورای روستا داشتند، اعلام کرد و توضیح داد: مقاوم‌سازی ۳۶ واحد مسکن و صدور ۹۵ سند در این روستا را انجام دادیم.
وی در خصوص وضعیت بهسازی روستای دارانی سفلی نیز با اشاره به اینکه طرح هادی این روستا در سال ۸۳ تهیه شده است، افزود: عملیات اجرایی فاز یک طرح هادی روستای دارانی‌سفلی در سال ۹۵ آغاز شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان میزان اعتبار هزینه شده برای فاز یک بهسازی این روستا را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی فاز یک شامل تخریب ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، جدول‌گذاری به طول یک‌هزار و ۹۰۰ متر، جابجایی شبکه به میزان یک کیلومتر، زیرسازی ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و آسفالت‌ریزی گرم ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌شود.
همچنین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد وام پرداختی برای مقاوم‌سازی مساکن روستای دارانی‌سفلی را ۶۰ مورد دانست و بیان کرد: ۱۳۰ سند برای خانه‌های این روستا صادر کردیم.
بهرامی‌دارانی با اشاره به اینکه برای همه روستاهای تویسرکان طرح هادی تهیه شده است، اضافه کرد: عملیات بهسازی ۶۲ روستا از ۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار تویسرکان آغاز شده که تقریبا عملیات بهسازی ۴۰ روستا در قالب فازهای اول و دوم و حتی فاز سوم تکمیل شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

  • 20 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011