معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نشست مشترک فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

20 اسفند 1397
نشست مشترك فراكسیون توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

علی قاسمی با اشاره به جلسه فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در این جلسه دغدعه های اعضای شورای عالی استانها که از روستاها به این نهاد راه پیدا کرده اند بررسی شد.
علی قاسمی ، رئیس فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با اشاره به جلسه فراکسیون متبوعش که با حضور جندقیان ، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد، اظهارداشت: این جلسه با توجه به اهمیت، پیگیری و رفع مشکلات دهیاران و روستاها با دعوت شورای عالی استانها از معاون امور دهیاری ها برگزار شد.
وی همچنین گفت: در این جلسه دغدعه های اعضای شورای عالی استانها که از روستاها به این نهاد راه پیدا کرده اند بررسی شد. مشکلات مختلفی مطرح شد که استخدام دهیاران یکی از این مشکلات بود.دهیاران به عنوان مدیران پایه ای و محلی روستاها هستند که ثبات شغلی ندارند و از طرفی دیگر بعضا حقوق دریافتی آن ها از کارگری که برای خود دهیاری کار می کند کمتراست.
در این جلسه حجتی ، نماینده مردم استان همدان ، به بیان مطالبات دهیاری ها و ضمانت شغلی و همچنین تامین و اختصاص ماشین آلات لازم خصوصا به روستا های بدون شورا و دهیاری پرداخته و در این خصوص قول مساعدت جندقیان را اخذ کردند
هم چنین در خصوص واریز بودجه دهیاری ها و مسائل تمام وقت و پاره وقت هم مطالبی عنوان و خواستار رسیدگی جدی گردیدند.
رئیس فراکسیون توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه نبود ثبات شغلی برای دهیاران موجب خلل در مدیریت آن ها می شود افزود: در این جلسه درخواست کردیم که این مشکل دهیاران پیگیری و حل و فصل شود. قطعا حل مشکلات دهیاران و روستاها گامی موثر برای جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها خواهد بود.
قاسمی طرح هادی و موازی کاری بنیاد مسکن و دهیاری را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصریح کرد: قرار بر این شد که این جلسات تداوم داشته باشد و مشکلات با برنامه ریزی تا جایی که قانون این اجازه را به ما می دهد مرتفع شود.

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها

  • 20 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011