معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعلام حالت فوق العاده در شهرستان شوش

14 فروردین 1398
اعلام حالت فوق العاده در شهرستان شوش

دنان غزی ، ‌ آخرین وضعیت آمادگی وضعیت شهرستان شوش در استان خوزستان در برابر سیل را تشریح کرد و گفت: با موافقت وزیر کشور، حالت فوق العاده در شهرستان شوش اعلام کردیم.

وی افزود: شوش دارای سه رودخانه دز، کرخه و شاوور است که از شمال تا جنوب آن را در برمی‌گیرد. سه بخش درگیر در مجاورت این سه رودخانه، منطقه مرکزی، فتح المبین و شاوور است. شاوور را در ابتدا تخلیه کردیم و در روزهای بعدی برای ۱۱ روستا دستور تخلیه دادیم.

فرماندار شوش ادامه داد: در بخش مرکزی حاشیه دز و حاشیه کرخه نیز برخی روستاها که در خطر بودند را نیز تخلیه کردیم. در بخش فتح المبین که مرزی و همجوار عراق است نیز دستور تخلیه چندین روستا را دادیم.
غزی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳۰ روستا تخلیه شدند و به بخشداران هشدار دادیم که بخشداران مراقب باشند تا مشکلی پیش نیاید، گفت: برای سایر روستاها که احتمال دارد مشکلی پیش بیاید، کلیه تمهیدات و امکانات لازم برای اسکان موقت دیده شده است.

وی تاکید کرد: حسب اطلاعیه‌های راهور و مدیریت بحران که به ما ابلاغ می‌شود، عمل می‌کنیم و انتظار داریم مردم نیز اخبار را از منابع موثق دنبال کنند و از توجه به اخبار غیرواقعی، اجتناب کنند.

فرماندار شوش ادامه داد: در ادامه عملیات، نقاط دیگری را که تشخیص می‌دهیم ممکن است مشکل‌دار شوند را نیز تخلیه و امکانات لازم بهداشتی و خدماتی را فراهم می‌کنیم که با مشکل مواجه نشوند.

منبع : ایسنا

  • 14 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011