معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تشریح آخرین وضعیت دریافتی اعتبارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سال ۹۷

18 فروردین 1398
تشريح آخرين وضعيت دريافتي اعتبارات سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور در سال 97

جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت دریافتی اعتبارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سال ۹۷، گفت: با حمایت های دولت و نمایندگان محترم مجلس درقانون بودجه سال ۹۸ اعتبارات پیش بینی شده نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته است.

مسعود نصرتی اظهار کرد: با پی گیری های به عمل آمده در سال گذشته ۹۳۱۶ میلیارد ریال از سازمان برنامه و بودجه برای کمک به شهرداری ها و دهیاری ها به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: از این میان۲هزار میلیارد ریال از محل قانون هدفمندسازی یارانه ها برای جبران مشکلات شهرداری ها به آنان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اعتبار طرح های پیوست سال ۹۷ شامل شش طرح با بودجه مصوب به مبلغ ۱۵۳۹ میلیارد ریال بوده که به میزان ۸۶۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است و این مبلغ معادل ۷۵درصد بودجه مصوب می باشد.

نصرتی در ادامه گفت: اعتبار طرح های متفرقه در سال ۹۷ شامل ۱۲عنوان با بودجه مصوب به مبلغ ۱۱۳۸۸ میلیارد ریال بوده است که میزان تخصیص آن مبلغ ۶۴۵۴ میلیارد ریال بوده و معادل ۵۷درصد بودجه مصوب می باشد.

وی متذکر شد: این نسبت در سال قبل ۶درصد اعتبار مصوب بوده است.

وی همچنین گفت: قسمتی از هزینه های یارانه بلیت اتوبوس و مترو شهرداری ها از محل منابع فوق تامین گردیده است.

نصرتی در ادامه اظهار کرد: در سال ۹۸ با حمایت دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اعتبار پیش بینی شده نسبت به اعتبار ابلاغی سال ۹۷ بیش از ۱۲۸درصد رشد داشته است.

وی افزود: ظرفیت های درنظرگرفته شده برای تامین قیر شهرهای زیر۵۰ هزار به میزان ۳۰درصد افزایش یافته است.

وی در خاتمه گفت: از دیگر نکات قابل توجه در بودجه سال۹۸، افزایش اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی و نوسازی بافت های فرسوده می باشد که نسبت به سال قبل دارای رشد ۴۵درصدی است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 18 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011