معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نظارت بر عملکرد شهرداریها و دهیاریها درزمینه وقوع سیل و حوادث احتمالی

25 فروردین 1398
نظارت بر عملکرد شهرداریها و دهیاریها

دبیر کارگروه بیمه ، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، از پایش و نظارت بر عملکرد شهرداریها و دهیاریها در استان هایی که روز جمعه ۲۳ فروردین به آنها هشدار بارش و احتمال آب گرفتگی وسیل اعلام شده بود، خبر داد.

مجید عبدالهی در این زمینه گفت: به ۱۰ استان کشور شامل خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و بوشهر هشدار بارش و سیل داده شده بود.

وی افزود: با تماس هایی که با مدیران استانداری و شهرداران این استانها صورت گرفت مشخص گردید که دستگاه های اجرائی مسوول در مدیریت بحران و شهرداریها و دهیاریها در آماده باش هستند و ماشین آلات عمرانی هم در محل هایی که احتمال وقوع حادثه در آنها بیشتر است، مستقر شده اند.

وی همچنین اظهار کرد: دربرخی شهرستانها و استانها تمامی دستگاه های مسوول با توجه به تجربه سیل و آب گرفتگی در روزهای اول سال جاری،‌ در آماده باش کامل هستند.

عبدالهی اضافه کرد: در برخی استانها، لایروبی رودخانه ها و مسیل ها با همکاری وزارت نیرو صورت گرفته و یا در حال انجام می باشد.

وی همچنین به تشکیل جلسه مدیریت بحران در استان و یا شهرستان اشاره نمود و گفت: عوامل اجرایی شهرداری ها و دهیاری ها در برخی شهرها و روستاها در حال محکم کردن سیل بندها هستند.

عبدالهی با بیان اینکه در روز جمعه ۲۳ فروردین مشکل خاصی در این ۱۰ استان گزارش نشده، اضافه کرد: چنانچه متوجه شویم در برخی استان ها و یا برخی مناطق شهری و روستایی استانها مشکلاتی پیش آمده که برطرف نمودن آن نیاز به هماهنگی بیشتر با سایر استانها و یا سایر دستگاهها و ورود آنها به منطقه حادثه دیده دارد و یا منطقه ای نیازمند تجهیزات و ماشین آلات خاصی است، هماهنگی لازم را سریعا به عمل خواهیم آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

  • 25 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011