معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برقدار شدن تمام روستاهای سیستان بلوچستان ، در کمتر از یک سال

7 اردیبهشت 1398
برقدار شدن تمام روستاهای سیستان بلوچستان ، در کمتر از یک سال

 مجری طرح برق رسانی روستایی کشور با اشاره به اینکه سال ۹۷ اهالی ۶۴ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار شده‌اند، گفت: وزارت نیرو آمادگی دارد در سال ۹۸ تمامی روستاهای کد دار و دارای مجوز سیستان و بلوچستان را برقدار کند .

مجری طرح برق روستایی کشور گفت : با فعالیت جهادی وزارت نیرو هم اینک ۵۷ هزار و ۳۰۰ روستای کشور از نعمت برق برخوردار هستند .

وی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تنها چهار هزار و ۳۶۷ روستای کشور برق دار بودند که هم اینک شاهد رشد قابل توجه ای در این حوزه هستیم .

وی افزود: پس از انقلاب در کشور روزانه چهار روستا برق رسانی می شدند .

مجری طرح برق رسانی روستایی کشور گفت: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته وزارت نیرو در بحث برق رسانی به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد .

وی افزود: در سیستان و بلوچستان سال گذشته اهالی ۶۴ روستا از نعمت برق برخوردار شدند .

وی تصریح کرد: تلاش شرکت توزیع نیروی برق به گونه ایست که هیچ روستای بدون برق در‌ کشور وجود نداشته باشد .

وی ادامه داد: مجموعه وزارت نیرو این آمادگی ‌را دارد که امسال تمامی روستاهای کد دار و دارای مجوز سیستان و بلوچستان را برق رسانی کند که اجرا و تحقق این موضوع همکاری مسئولان استانی و شهرستانی را نیز می طلبد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: در صورت همکاری و تاییدیه سازمان های مختلف، در کمتر از یک سال همه روستاهای فاقد برق استان برقدار می شوند .

غلامعلی رخشانی‌مهر افزود: در ۸ سال گذشته تعداد مشترکین برق در استان سیستان و بلوچستان از ۵۲۰ هزار مشترک به ۸۶۰ هزار مشترک افزایش پیدا کرده است .

 

منبع : ایسنا

  • 7 اردیبهشت 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011