معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دور دوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستا ، از خرداد آغاز می‌شود

25 اردیبهشت 1398
دور دوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستا، از خرداد آغاز می‌شود

محمد شریعتمداری در توضیح شفافیت اعطای وام‌ ارزان قیمت در حوزه روستایی ، گفت : با اجازه مقام معظم رهبری از محل منابع صندوق توسعه ملی و با معادل آنها از بانک‌ها ، یک و نیم میلیارد دلار برای تسهیلات ارزان قیمت در روستاها و بخش‌های کمتر از۱۰هزار نفر جمعیت در اختیار شورای اشتغال استانی تحت نظر استانداران قرار گرفت.

وی افزود : این مبلغ در اختیار استانداران قرار گرفت تا با بررسی از سوی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ های ذی‌ربط رسیدگی و با تایید بانک‌ها وام ارزان قیمت برای فعالیت‌های اشتغال‌زا اختصاص یابد ، اکنون این کار در معادل ۷۵۰میلیون دلار نهایی شده است .

شریعتمداری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی فراوان به مردم در این زمینه لازم بود ، گفت : مبنای دولت تدبیر و امید توسعه شفافیت است ، بر همین اساس سایت وزارتخانه اسامی کلیه دریافت کنندگان تسهیلات ارزان قیمت ۴ و ۶ و ۱۰ درصدی را به تفکیک روی شبکه قرار داده تا علاوه بر دستگاه نظارتی ، مردم هم امکان نظارت داشته باشند .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، یادآور شد : ما برای ادامه میزان اشتغال ایجاد شده واحد ها را رصد و از طریق استانداران ، هیات نظارت از دبیرخانه شورای استانی و وزارتخانه ذی ربط تشکیل می‌شود ، دوره دوم پرداخت بانک ( ۷۵۰  میلیون دلار )  از ماه آتی آغاز می شود .

 

 

منبع :تسنیم

  • 25 اردیبهشت 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011