معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اولین دوره آموزشی آشنایی با انواع قیر و کاربرد و چگونگی استفاده آن‌ها در معابر شهری و روستایی برگزار می شود

9 تیر 1398
اولين دوره آموزشي آشنايي با انواع قير و كاربرد و چگونگي استفاده آن‌ها در معابر شهري و روستايي برگزار مي شود

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : اداره کل امور اداری و پشتیبانی با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت اولین دوره آموزشی آشنایی با انواع قیر و کاربرد و چگونگی استفاده آن‌ها در معابر شهری و روستایی را با حضور کارشناسان دفاتر امور شهری و روستایی استانداری‌های سراسر کشور برگزار می کند.

مهدی علیزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت ، پالایشگاه‌ها و تولیدکنندگان قیر در سطح کشور، جهت آشنایی کارشناسان مرتبط دفاتر امور شهری و روستایی با انواع قیر امولوسیون و PG و کاربرد آن‌ها در کیفیت آسفالت معابر شهری و روستایی، اولین دوره آموزشی در ۳ منطقه کشور برگزار می‌گردد.

وی ابراز امیدواری نمود که با افزایش دانش فنی کارشناسان مربوطه در استانداری‌ها ، تغییرات اساسی در کیفیت و طول عمر آسفالت‌های معابر شهری و روستایی ایجاد شود و انجام امور مذکور در معابر طبق استانداردهای بین‌المللی صورت پذیرفته و موجب صرفه‌جویی در مصارف و هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شود .
وی همچنین از ابلاغ مشخصات و مزایای انواع قیر از جمله قیر امولوسیون و PG به منظور ارائه به شهرداری‌های کشور به معاونتهای عمرانی استانداری ها اشاره نمود .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 

  • 9 تیر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011