معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره‌برداری از خودروهای آتش‌نشانی‌ نیمه‌سنگین روستایی آغاز شد

23 تیر 1398
بهره‌برداری از خودروهای آتش‌نشانی‌نیمه‌سنگین روستایی آغاز شد

طی مراسمی با حضور دکتر نصرتی جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیارهای کشور، آئین بهره‌برداری از خودروهای آتش‌نشانی نیمه‌سنگین شرکت توسعه صنعت پتروکاردان در سفر به استان خوزستان در بندر خرمشهر آغاز شد .

مسعود نصرتی در حاشیه این برنامه گفت : سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور براساس وظایف حاکمیتی خود در تأمین امنیت شهروندان کشور ، تأمین خودروهای آتش‌نشانی‌ و تجهیزات حفاظت فردی را همواره در برنامه‌های خود قرارداده است .

وی افزود : در راستای واگذاری ۲۷۰ دستگاه خودروهای آتش‌نشانی‌ به شهرداری در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ، در سال رونق تولید نیز با انعقاد قراردادی با شرکت توسعه صنعت پتروکاردان ۲۸ دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیمه‌سنگین را برای واگذاری به دهیاری‌های منتخب کشور خریداری نمود که بهره‌برداری و واگذاری خودروهای مذکور امروز آغاز شد.

نصرتی در آئین بهره‌برداری از خودروهای آتش‌نشانی‌ که مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور نیز حضور داشت، از سیاست جدید سازمان برای تأمین خودروهای مورد نیاز شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های تولیدی داخلی خبر داد .

وی در این خصوص گفت : با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تفاهم‌نامه‌های مستقل با شرکت‌های تولید کننده داخلی با تأئید مشخصات فنی و تعیین پائین‌ترین قیمت خودروهای تولیدی ، امکان تأمین و بهره‌برداری شهرداری‌ها از ماشین‌آلات مورد نیاز را فراهم خواهد کرد تا ضمن کمک به ارائه خدمات عمومی به شهروندان، نقشی مؤثر در حمایت رونق تولید ایفا نماید.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور

  • 23 تیر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011