معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

عناوین و سرفصل های ششمین دوره آموزش مکاتبه ای دهیاران به استانداریها ابلاغ شد

23 تیر 1398
ششمین دوره آموزش مکاتبه ای دهیاران کشور

رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی ، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد : در راستای بهبود فرآیند آموزش شهرداری ها و دهیاری ها، عناوین و سرفصل های ششمین دوره آموزش مکاتبه ای دهیاران کشور به استانداری ها ابلاغ شد .
مجید عبدالهی در این خصوص گفت :‌ بر همین اساس به منظور توسعه و تعمیم آموزش همه جانبه و مکمل روش های حضوری آموزش مکاتبه ای دهیاران نیز در سال جاری در دستور کار این مرکز قرار گرفته است .
وی افزود : در این روش آموزش که به شکل خود آموز انجام می شود فراگیران در محدوده زمانی و مکانی معین و سرفصل های تعیین شده از سوی این مرکز به همراه دستور العمل و راهنمای لازم اقدام به مطالعه نموده و در پایان آزمون نهایی با نظارت مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد : با عنایت به نیازسنجی صورت گرفته و همکاری معاونت امور دهیاری ها عناوین و سرفصل های ششمین دوره آموزش مکاتبه ای دهیاران تهیه و تدوین و برای اجرا به استانداری ها ابلاغ گردیده است .
عبدالهی افزود : در طی دوره آموزش مکاتبه ای ، دهیاران موظف به مطالعه محتواهای آموزشی در زمان تعیین شده می باشند .

مجید عبدالهی در این خصوص گفت :‌ بر همین اساس به منظور توسعه و تعمیم آموزش همه جانبه و مکمل روش های حضوری آموزش مکاتبه ای دهیاران نیز در سال جاری در دستور کار این مرکز قرار گرفته است .

وی ادامه داد : طول مدت این دوره حداقل ۶ ماه است و طی این مدت دفاتر امور روستایی استانداری های طبق دستورالعمل آموزش مکاتبه ای نسبت به برگزاری کلاسهای توجیهی برای رفع ابهامات و اشکالات برای دهیاران اقدام می نمایند .

 

 

عناوین و سرفصل های ششمین دوره آموزش مکاتبه ای عبارتند از :

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 23 تیر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011