معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره برداری از طرح۴۰هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک

3 مرداد 1398
بهره برداری از طرح۴۰هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اعلام کرد: بهره برداری از طرح۴۰هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک با همکاری بسیج سازندگی با افتتاح ۴۵۱۶پروژه در استان های مختلف کشور بطور نمادین در روستای پایگلان شهرستان سروآباد استان کردستان آغاز شد.

مهدی جمالی نژاد با بیان این خبر اظهار کرد : محورهای این ۴۵۱۶ پروژه به تفکیک نوع پروژه شامل کشاورزی ، آب و فاضلاب ، سلامت و بهداشت ، آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و عمومی است .

وی توضیح داد : پروژه های عمومی شامل ساخت به سازی معابر ، راه روستایی ، پارک کودک ، کارگاه اشتغال ، خانه بهداشت ، مرکز و پایگاه سلامت ، و خانه محروم و نیارمند است .

وی اضافه کرد : در استان کردستان ، که پروژه های مرحله اول بصورت نمادین در آنجا افتتاح می شود ،  ۱۳۶  پروژه در محورهای عمومی ، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت ، فرهنگی به بهره برداری رسید .
جمالی نژاد ادامه داد : اجرای این ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه ، که در دهه فجر سال ۹۷ با هدف توزیع عادلانه امکانات آغاز شد ، کمک بزرگی به تسریع روند عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته کشور محسوب می شود .

وی اضافه کرد : این پروژه ها به تدریج طی ماه های آینده در سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است بهره برداری از ۴۵۰۰ پروژه عمرانی ، صبح چهارشنبه دوم مرداد با افتتاح مرکز جامع بهداشت روستای پایگلان شهرستان سروآباد استان کردستان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، جمالی نژاد ، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ، محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و جمعی از مسوولان استان آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

  • 3 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011