معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تجلیل از شرکت دانش بنیان ترز در الکامپ بابل

10 مرداد 1398
تجلیل از شرکت دانش بنیان ترز رایان در الکامپ بابل

تجلیل از شرکت دانش بنیان ترز رایان افزار در نخستین الکامپ بابل ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

 

 

✅جهت مشاهده تصاویر بر روی آنها کلیک کنید : ⬇️⬇️⬇️

 

استقبال پر شور مسئولین از غرفه رایگان اس ام اس در الکامپ بابل

 

 

معرفی نمایشگاه الکامپ:

 نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری کشور است که در زمینه طراحی ، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران می باشد .

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اما در سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار در استان مازندران از ۱ تا ۴ مرداد ماه برگزار شد ، همچنین مکان برگزاری نمایشگاه مصلی بزرگ بابل بوده است.

نمایشگاه الکامپ ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند .

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور ، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

  • 10 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011