معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تأکید گرامی داشت دهه ولایت و امامت

13 مرداد 1398
دهه امامت و ولایت

جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور ابلاغیه ای به استانداری ها بر گرامی داشت شایسته اعیاد سعید قربان و غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت در شهرها روستاها توسط شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکید نمود.

در این ابلاغیه ضمن اشاره به ابلاغ دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و عناوین ایام و برنامه های پیشنهادی گرامیداشت این اعیاد مبارک برای بهره برداری و ابلاغ به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر اهتمام در برگزاری باشکوه جشن‌ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی و فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید شده است.
در این ابلاغیه همچنین بر گرامیداشت مقام و منزلت امیرالمؤمنین علی(ع) و تبیین نقش کلیدی ولایت فقیه در امتداد ولایت اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه اسلامی بعنوان محور توسعه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و ترویج احادیث امیرالمؤمنین علی(ع) و ترغیب شهروندان به مطالعه کتاب شریف نهج البلاغه در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و اخلاق اجتماعی، مستند به منابع معتبر تاکید شده است.
بهره گیری از سیره امیرالمؤمنین علی(ع) در توجه خاص به محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین و انجمنهای خیریه برای ساماندهی امور ایشان و ترویج فرهنگ کار و تلاش و خدمت رسانی بر اساس سیره امیرالمؤمنین علی(ع) و ترویج خطبه غدیر به عنوان گران بهاترین خطبه رسول اکرم(ص) در آخرین سال حیات شریف ایشان از دیگر موارد مورد تاکید ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است.

همچنین در این ابلاغیه براستفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و تشکلهای مردمی و محلی برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم و جشنهای عید سعید قربان و غدیر خم و استفاده مناسب از فضاهای عمومی و فضاهای فرهنگی و اجتماعی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از برگزاری مراسم با همکاری خیرین و مؤسسات خیریه تاکید شده است.

 

منبع : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 13 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011