معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید از عملکرد دهیاری شهرستان‌های شوش ، شادگان و آبادان

16 مرداد 1398
بازدید معاون امور دهیاری‌ها از عملکرد دهیاریهای شهرستان‌های شوش ، شادگان و آبادان

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از عملکرد دهیاریها ی شهرستان‌های شوش ، شادگان و آبادان در استان خوزستان بازدید کردند .
 سعیدرضا جندقیان ۱۴ مرداد به همراه کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان و حسینی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان ضمن حضور در شهرستان‌های شوش ، شادگان و آبادان از برخی روستاهای شهرستانهای مذکور بازدید نمود .
وی همچنین از اقدامات دهیاری ها و روند بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل سال جاری بازدید نمود و با دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی این روستاها گفت و گو نمود .

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین در سه نشست‌ جداگانه با فرمانداران ، بخشداران و دهیاران منتخب شهرستان‌های مذکور، ضمن بیان سخنانی مسائل و مشکلات دهیاریها را مورد بررسی و واکاوی قرار داد و راهکارهای لازم را به حاضرین در نشست ها ارائه نمود .
در همایش دهیاران شهرستان‌ شوش که ۱۵ مرداد در محل فرمانداری شهرستان مذکور و با حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، دکتر جندقیان ضمن ارج گذاری زحمات و تلاش های دهیاران گفت : به طور قطع بدون همکاری مجدانه و شبانه‌روزی دهیاریها، خسارات بسیار بیشتری به روستاهای سیلزده این شهرستان وارد می آمد .

وی ضمن اعلام همراهی مستمر دولت و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده به ریاست وزیر محترم کشور جهت تسریع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده به ویژه خسارات واردآمده به حیطه مسئولیت شهرداریها و دهیاریها ، خاطرنشان کرد : دهیاران عزیز لازمست در برآورد خسارات دقت و جدیت لازم را معمول نمایند و برای بهره مندی از اعتبارات تخصیصی این برآوردها را به طور دقیق در سامانه سجاد درج کنند .

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین در همایش دهیاران منتخب شهرستان آبادان که با حضور امام جمعه آبادان ، نمایندگان شهرستان مذکور در روز ۱۶ مرداد برگزار شد ، شرکت نمود .
در این نشست در ابتدا مسایل و مشکلات دهیاریهای شهرستان توسط فرماندار و برخی از دهیاران ارائه گردید ، سپس دکتر جندقیان در سخنانی ضمن تشریح راهبردهای کلی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در زمینه توسعه روستایی ، اقدامات صورت گرفته و برنامه های سال جاری سازمان برای کمک به دهیاریها را برای حاضرین در همایش تبیین نمود .
در پایان هر این نشست ها نیز بخشی به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد و دهیاران حاضر در نشست ها سوالات خود را پیرامون مسائل مختلف روستا بیان کرده و پاسخ لازم را از دکتر جندقیان معاون امور دهیاری ها و دکتر کریمی ، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دریافت نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور 

  • 16 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011