معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید معاون امور دهیاری‌ها از دهیاری های شهرستان سلماس

19 شهریور 1398
بازدید معاون امور دهیاری‌ها از دهیاری های شهرستان سلماس

در جریان بازدید سعیدرضا جندقیان بیدگلی و اشکان جعفرکریمی از شهرستان سلماس در استان آذربایجان غربی که با همراهی شهروز برزگر نماینده شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان مذکور صورت گرفت از برخی پروژه های اجرا شده توسط دهیاری‌های شهرستان بازدید شد .

دکتر جندقیان همچنین در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان سلماس در نشست بخشداران و دهیاران شهرستان مذکور که در محل فرمانداری برگزار شد نیز شرکت نموده و در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه دهیاران ، بر بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان آذربایجان غربی به ویژه ظرفیت های گردشگری برای توسعه روستاهای استان تأکید نمود .
وی در ادامه سخنان خود از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست نمود با تصویب و اصلاح برخی قوانین ، دهیاریها را برای رفع چالش ها و مشکلات موجود در مسیر توسعه روستایی کشور کمک و مساعدت نمایند .
در ادامه همایش نیز دکتر جندقیان و دکتر کریمی با شرکت در بخش پرسش و پاسخ به سوالات متعدد تعدادی از دهیاران حاضر در نشست پیرامون مسائل مختلف روستا و دهیاری پاسخ‌های لازم را ارائه نمودند .

جندقیان و کریمی همچنین در سفر خود ، با دکتر شهریاری ، استاندار آذربایجان غربی نیز ملاقات نمودند و در خصوص مشکلات و چالش‌های توسعه روستایی در استان و راهکارهای هدایت و پشتیبانی هر چه بیشتر دهیاریها به بحث و تبادل نظر پرداختند .


به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

  • 19 شهریور 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011