معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۸۶۴ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری ها و دهیاری ها کمک شد .

30 فروردین 1400

یاسوج – ایرنا- مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال گذشته ۸۶۴ میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری های استان از محل درآمدهای مالیاتی کمک شده است.

محمد غفاری روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ازاین مبلغ ۵۷۷ میلیارد ریال به شهرداری ها،۲۰۳ میلیارد ریال به دهیاری ها،۳۱ میلیارد ریال به روستاهای بدون دهیاری و ۵۳ میلیارد ریال برای توسعه مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۸۲۲ میلیارد ریال از این میزان از محل مالیات برارزش افزوده و حدود ۴۲ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات آلایندگی ها تامین شده است.

نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و سه درصد عوارض ارزش‌افزوده است.

وی بیان کرد:این پرداخت ها با هدف توسعه مناطق شهری،روستایی و عشایری به شهرداری ها،دهیاری ها و فرمانداری های استان صورت گرفته است.

غفاری ابراز داشت :پرداخت این اعتبار در جهت کمک به رفع مشکلات شهرداری ها،دهیاری ها  و توسعه مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد نقش انکارناپذیری داشته است.

وی عنوان کرد: اطلاع ‌رسانی صحیح و بهنگام از نحوه مصرف درآمدهای حاصل از مالیات  و تشریح کارکردها و آثار پرداخت آن از سوی رسانه های ارتباط جمعی منجر به همکاری و مشارکت بیشتر مردم می شود.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

  • 30 فروردین 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011