معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

توانمندسازی روستانشینان یک ضرورت است

5 خرداد 1400

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تلاش برای توسعه روستایی، ایجاد زیرساخت های مناسب در روستاها و تلاش برای محرومیت زدایی بیشتراز این مناطق، یکی از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛علی قربانی در در گردهمایی مدیران کل امور روستایی و شوراهای استان های سراسر کشور که صبح امروز به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به فعالیت ۲۷ دستگاه اجرایی و خدمات رسان در حوزه امور روستایی اظهار کرد: به رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده است، عدم برنامه ریزی صحیح برای ایجاد اشتغال پایدار و تامین معیشت روستانشینان از جمله مولفه هایی است که خطرات افزایش مهاجرت به شهر در سال های آتی را افزایش می دهد.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت روستاها و توانمندسازی ساکنین روستاها از جمله موضوعات پذیرفته شده در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیاست که باید در کشور ما نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین در ادامه سخنان خود ابراز کرد: جذب مشارکت های مردمی نیز یک ضرورت انکارناپذیری است که باید در مسیر توسعه روستایی مورد توجه قرار گیرد. مشارکت، صرفا به معنای دریافت  کمک های نقدی از کمردم نیست بلکه شامل جلب مشاوره های مردمی و استفاده از ظرفیت گروه های موثر در بدنه روستاها نیز می شود.

قربانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بهترین مرجع برای شناسایی اولویت ها و نیازهای روستاها، مردم این مناطق هستند و ما نیز باید در تخصیص اعتبارات به این موضوع، توجه بیشتری داشته باشیم.

  • 5 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011