معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استاندار مرکزی پنج پروژه آبرسانی را در ساوه افتتاح کرد

6 آبان 1400

ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی در سفری نیم روزه به شهرستان ساوه پنج پروژه آبرسانی را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

سیدعلی آقازاده پنجشنبه ۶ آبانماه در ابتدا شبکه توزیع آب روستای مر از توابع بخش نوبران را افتتاح کرد. لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا بطول ۱.۹ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی انجام شده و با افتتاح آن ۷۲ خانوار ساکن روستای مر از خدمات آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

وی سپس افتتاح شبکه توزیع آب در روستاهای یلداش آباد، قیزقلعه و ملک آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه را افتتاح کرد. این پروژه‌ها شامل لوله‌گذاری شبکه توزیع و خط انتقال آب به طول حدودا هفت کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۶۵۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات دهیاری‌ها و منابع داخلی اجرا شده است و با بهره‌برداری از آن حدود ۳۰ خانوار از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

استاندار مرکزی در ادامه طرح آبرسانی به شهر آوه از طریق احداث مخزن بتنی را نیز افتتاح کرد. برای احداث این مخزن بتنی ۵۰۰ متر مکعبی سه هزار میلیون ریال از اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است و بالغ بر ۱۱۰۰ خانوار ساکن شهر آوه از اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

  • 6 آبان 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ، ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011