معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت ۱۴۷۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان

25 دی 1401

به گزارشی از زنجان ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان، فیروز شکوری صبح امروز در جمع خبرنگاران از واریز بیش از یک‌هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه واریز عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها در جهت انجام پروژه‌های عمرانی و شهری، دارای اهمیت است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات سبب همکاری و مشارکت بیشتر مردم می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اظهار داشت: اگر چنین حسی در مردم به وجود آید که پرداخت مالیات در راستای ساختن فردایی بهتر برای خود و فرزندانشان است، تمایل و رغبت آن‌ها برای پرداخت مالیات بیشتر می‌شود که در این راستا لازم است تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان با امور مالیاتی همراه شوند.

انتقال پرونده‌های شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ به داخل استان

وی با اشاره به اقدام مهم صورت گرفته برای افزایش درآمدهای مالیاتی استان گفت: انتقال پرونده‌های شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ به داخل استان، سهم قابل توجهی از افزایش درآمد مالیاتی استان را به خود اختصاص داده است.

شکوری درباره افزایش سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده از سه درصد به چهار درصد، اظهار داشت: تخصیص بخش بیشتری از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها راه را برای ارائه خدمات بیشتر این حوزه در راستای آبادانی و بهسازی شهرها و روستاها فراهم می‌ کند.

  • 25 دی 1401
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011