معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار سرخه

4 آذر 1395

تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سرخه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی‎

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-11-03 13:18:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com{“ÿvö=6d

حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در آئین تودیع و معارفه بخشدار ضمن اشاره به اینکه خدمت به خلق نعمتی است که خداوند متعال نصیب بندگان خالص خود خواهد کرد گفت:خدمت به مردم جلال،شکوه،آبرو و عزت به مدیران ما خواهد داد که ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر باید مد نظر تمامی مسئولان نظام قرار گیرد.

ایشان همچنین با اشاره به خدمات و تلاشهای جعفری بخشدار سابق مرکزی شهرستان سرخه در محدوده مدیریت خود و بخصوص ایجاد توسعه و رونق روستاهای شهرستان سرخه و اقدامات و تمهیدات لازم در جهت فرآهم کردن زمینه و بستر بازگشت و مهاجرت معکوس به روستاها گفت:ایشان انسانی فروتن،متواضع و مردم دار بودند که میتوان در یک کلمه ایشان را سلیم النفس و انسانی سالم خواند.
جعفری بخشدار مرکزی سابق شهرستان سرخه در این آئین ضمن تقدیر قدردانی از همراهی مردم و همچنین مسئولین شهرستان سرخه در طول چندین ساله خدمت ایشان در جهت پیشبرد اهداف و سیاست ها دولت تدبیر و امید گفت:تعامل سازنده،همراهی مستمر و پیگیری مطالبات مردم بخصوص روستائیان شهرستان سرخه همواره به عنوان الگوی کاری بخشدار مرکزی شهرستان سرخه قرار داشته است.
جعفری افزود:تنها دغدغه مسئولین شهرستان پیگیری مطالبات و مشکلات مردم استفاده از تمام توان و تلاش خود برای رفع موانع موجود بوده و همچنین احترام متقابل بین مسئولین،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز بیش از پیش مورد تاکید قرار داشته که در همین راستا جلسات متعدد وبازدید های مستمر مسئولین و کارشناسان از روستاهای شهرستان ادامه داشت.
بخشدار سابق مرکزی شهرستان سرخه در ادامه با اشاره به پتانسیل ها و همچنین توانمندی های روستاهای شهرستان گفت:تمامی روستاهای شهرستان سرخه از منابع طبیعی و خدادادی از جمله معادن،چشمه های معدنی،مناظر طبیعی بی نظیر بهره مند بوده که با جذب سرمایه گذار و همچنین همراهی مسئولین می توان کارهای تاثیرگذار و بسیار مطلوبی را در سطح شهرستان به انجام رساند.
جعفری با ابراز این مطلب که در شهرستان سرخه همواره مشارکت مردم بسیار بالایی در برنامه ها و مراسمات و همچنین رویدادهای ملی وجود داشته گفت:مشارکت بالای ۸۵ درصدی مردم در صحنه انتخابات،مشارکت بیش از ۹۶ درصدی مردم در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن شهرستان سرخه و درصد مشارکت بالای ۱۲۰ درصد در روستاهای شهرستان نشان از آگاهی مردم و همچنین تدبیرو درایت مسئولین و مدیران شهرستان دارد.
مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در آئین تودیع جعفری بخشدار سابق مرکزی شهرستان سرخه ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای ایشان گفت:خدمت به مردم فرصتی بسیار مغتنم است که مسئولین باید بکوشند تا از آن به بهترین نحو ممکن برای رسیدن به تکامل دنیوی و اخروی بهره ببرند.
مویدی زاده با اشاره به ۱۳ آبان و اتفاقات این روز گفت:در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانشجویان خط امام با درایت و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و از خودگذشتگی ورشادت های جوانان انقلابی و متدین این مرز و بوم مرکز فساد و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و نشان دادند که استکبار جهانی همواره از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهند کرد که این مقوله وظیفه خطیر و بسیار مهم مسئولین نظام در پیشبرد اهداف و سیاست های جمهوری اسلامی و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و تقویت روحیه انقلابی و اسکتبار ستیزی مردم این مرز و بوم را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.
مویدی زاده با بیان این مطلب که شهرستان سرخه شهرستانی نوپاست و تنها نزدیک به ۳ سال از طول عمر شهرستان شدن آن می گذرد افزود:توجه ویژه و بسیار دقیق مسئولین برای رفع کاستی ها و مشکلات موجود را نیاز داشته که وجود مسئولینی دلسوزز و کارآمد می تواند در پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر شهرستان تاثیر ویژه داشته که جناب آقای جعفری همواره در این مهم بسیار موفق بوده اند.
ایشان در پایان سخنان خود بخشدار مرکزی سابق شهرستان سرخه را فردی مومن،متعهد،فداکار،همراه،همدل و توامند توصیف کرده و برای ایشان آرزوی سلامتی و صحت روز افزون نمودند.
متقی مدیرکل امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان در خلال این آئین با اشاره به برنامه های آینده دولت در استانها و بخش های تابعه گفت:با نگاه و رویکرد مثبت ریاست محترم جمهور کارگروه رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار جناب آقای دکتر خباز به صورت پیگیر،مجدانه و مستمر در حال برگزاری است که تا کنون مشکلات واحد های صنعتی بسیاری در استان با اعطای تسهیلات برطرف شده و به چرخه تولید بازگشته اند.
مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری سمنان تصریح کرد:دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ با رای خردمندانه و هوشمندانه مردم شریف ایران اسلامی با خلق سرمایه اجتماعی عظیم زمام امور را در دست گرفته تا به دغدغه اساسی مردم که همانا پرهیز از افراط و تفریط،بی نظمی و بی عدالتی و بی اخلاقی بود پایان داد و بی تردید اعتدال گفتمان غالب و مقبول مردم ایران اسلامی است.
متقی افزود :امروز می توان گفت که بخش اعظمی از وعده های انتخاباتی ریاست محترم جمهور نه تنها به تحقق پیوسته بلکه در برخی از حوزه ها فراتر از وعده های داده شده عمل شده که می توان گفت با لجام گسیختگی اقتصادی و حب و بغض ها و کارشکنی های موجود که حتی نقد غیرمنصفانه و مغرضانه در خصوص مردم شریف شهرستان سرخه نیز از این دست آسیب ها بود،یکی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید به حساب می آید.
ایشان با ابراز اینکه ایجاد ثبات اقتصادی،مهار تورم ۴۰درصدی،ثبات نرخ ارز،ایجاد آرامش در فضای کسب و کار،اجرای طرح تحول نظامت سلامت،رشد اقتصادی،مثبت شدن روند تجاری ایران،جلوگیری از روند شتابان فقر،فساد و تبعیض و همچنین ایجاد زمینه و بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی تنها بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طول عمر ۳ سال و نیم خود است بیان داشت تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید مانع از فروپاشی اقتصاد ایران شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:کاهش نرخ تسهیلات بانکی به ۱۱ درصد و همچنین ۷ درصد در مناطق محروم با هدف ایجاد اشتغال یکی از دستاوردهای دیگر دولت تدبیر و امید می باشد و گفت بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول افزایش ۲۳ میلیارد دلاری ذخایر ارزی،رشد ۴.۵ درصدی اقتصادی در سال جاری،افزایش ۲۲ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی و صادرات ۹۵ میلیارد دلاری و واردات ۸۵ میلیارد دلاری از جمله برآورد های این صندوق از اقتصاد کشور در سال جاری است.
متقی همچنین بیان داشت با خروج از رکود دامن گیر بنگاههای اقتصادی که دولت تدبیر و امید با اعمال سیاست های انبساطی نظیر تسهیلات ۱۶هزار میلیارد تومانی رونق تولید برای صنایع کوچک،تولید داخلی و رونق اقتصاد ملی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
همچنین در پایان این مراسم با حکم استاندار سمنان جناب آقای دکتر خباز، عباس غیاثی زاده به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان سرخه منصوب و همچنین از زحمات ۳ ساله جعفری بخشدار مرکزی سابق شهرستان سرخه تقدیر شد.

  • 4 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011