معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دریافت وام دهیاری های استان گلستان با ارائه طرح های توجیهی اقتصادی

26 آذر 1395
ارائه وام به دهیاری های استان گلستان

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: دهیاری ها می توانند با ارائه طرح های توجیهی اقتصادی از وام های درآمدزا که در قالب تفاهمنامه کشوری پست بانک و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها قابل پرداخت است، استفاده کنند.

در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان گمیشان، علی نصیبی تصریح کرد: این تسهیلات با سود ۸ درصد ارائه می شود و تاکنون ۶ طرح اقتصادی از سوی استان گلستان به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ارائه شده است.
وی افزود: به دهیاری های دارای طرح اقتصادی مناسب تا ۳ برابر بودجه تحقق یافته سال قبل آنها، تسهیلات قابل پرداخت است.
همچنین وی از توافق ۴جانبه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ،بنیاد علوی ،استانداری گلستان و بانک سینا خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه به طرح های اشتغالزایی روستایی ازیک میلیارد ریال تا۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۸ درصد ارائه می شود و تاکنون برای ۲۰ میلیارد تومان طرح توجیهی در نظر گرفته شده و برای مرحله اول از سوی استان ارائه شده است.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: آمادگی دریافت طرح های دور جدید برای ۲۰ میلیارد تومان اعطایی دوم به استان نیز وجود دارد.
به گفته وی؛ دهیاران باید اولویت های روستا را مورد توجه قرار داده و مانده حساب های خود را در پروژه های عمرانی و طرح های درآمد زا در چارچوب قوانین و دستورالعمل ها هزینه کنند.
وی با اشاره به همکاری صندوق کارآفرینی امید در زمینه طرح های اشتغالزایی، گفت: صندوق کارآفرینی امید با توجه به تفاهمنامه کشوری با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری ،طرح های مشارکتی و غیرمشارکتی روستایی را با تخصیص تسهیلات با نرخ سود پایین مورد حمایت قرار می دهد و کارخانه کود آلی ترشیز که در سقرتپه گمیشان طی روزهای گذشته کلنگ آن به زمین خورد ،یکی از این نمونه هاست.

  • 26 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011