معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار مرکزی البرز طی پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس تشکر کرد

4 تیر 1396
روز قدس

✅بخشدار مرکزی البرز طی پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان البرز در متن این پیام آمده است:

بخش همیشه سرافراز البرز شاهد خلق حماسه ای دیگر بود . مردم مومن و روزه دار این بخش ولایی ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند.

حضور حداکثری شما مردم شریف بخش مرکزی البرز در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه، این پیام را به جهان مخابره می کند که اندیشه امام خمینی(ره) بر دل و جان مردم مسلمان نقش بسته و مشارکت آنها برای آزادی فلسطین نیز سال به سال بیشتر می شود. و بار دیگر همراه با سایر آزادی‌خواهان جهان در روز قدس حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا خواهید نمود. روز قدس یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، روزی که یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است، روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

و شما شهروندان بزرگوار شهرستان البرز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس پیام انقلاب اسلامی و حمایت از قدس شریف را به گوش جهانیان رساندید و با حمایت علنی خود از جریان مقاومت و ایستادگی حزب الله لبنان و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را نشان دادید و از سوی دیگر زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادی خواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم نمودید.

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم این منطقه دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست . بر همین اساس به عنوان خدمتگزار شما مردم عزیز در بخشداری البرز این حضور را ارج گذاشته و از همه آحاد مردم سطح بخش علی الخصوص روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا،جوانان،دانشجویان و سایر اقشار تقدیر و تشکر می نمایم.

انشاالله که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسانهای آزاده برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست گردد.

“صدیقه ربیعی، بخشدار مرکزی البرز”
 

  • 4 تیر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011