معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۲۳ میلیون روستایی کشور زیرپوشش خدمات بیمه‌ای هستند.

5 مرداد 1396

قائم مقام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با تاکید بر افزایش جامعه هدف بیمه‌ای در روستاهای کشور، گفت: ۲۳ میلیون روستایی کشور زیرپوشش خدمات بیمه‌ای هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، صمدالله فیروزی ظهر امروز در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در استانداری با اشاره به فعال‌بودن ۲۱ صندوق بیمه ای در کشور اظهار داشت: دولت موظف است نسبت به افزایش سهم بیمه ای روستاییان و عشایر در کشور اقدام کند.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان تنها صندوقی بوده که با هدف شناسایی و بیمه روستاییان و عشایر کشور ایجاد شده است.

قائم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با اشاره به اینکه شش میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی کشور از مزایای صندوق بیمه روستاییان و عشایر بهره‌مند هستند، تصریح کرد: ۲۳ میلیون نفر از این جمعیت در کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

فیروزی با بیان اینکه وضعیت پوشش بیمه‌ای استان‌هایی که روستا محور هستند چندان مطلوب نیست، افزود: در تلاش هستیم با پوشش بیمه به روستاییان، ضریب ماندگاری آنان را در روستاها بیشتر کنیم.

وی با اعلام اینکه دولت سهم خود را به خوبی برای افزایش سهم بیمه روستاییان و عشایر ایفا می‌کند، گفت: اراده برای تحقق سهم مدیران استانی در روستاهای کشور ایجاد شود.

قائم مقام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اشاره به اینکه همگان به روستاییان کشور بدهکار هستیم، تصریح کرد: باید سهم بیمه روستاییان و عشایر کشور در برخی استانها افزایش یابد.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه ورزش بستر مناسبی برای توسعه دارد، گفت: بخش عمده‌ای از ورزشکاران حرفه‌ای ما در روستاها زندگی می‌کنند که بسیاری از آنان بیمه روستایی و عشایر نیستند که امیدواریم بتوانیم این همپوشانی را صورت دهیم.

دلاور حیدرپور، رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران نیز با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا روستاییان فاقد بیمه باید از طریق صندوق بیمه زیرپوشش قرار بگیرند، افزود: می‌توانیم از طریق صندوق حمایتی کشاورزی در روستاها در افزایش جامعه هدف بیمه ای روستاها اقدام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم از ظرفیت مراکز خدمات حمایتی کشاورزی، روستاییان را عضو صندوق اجتماعی کشاورزی شوند، تصریح کرد: مازندران استان کشاورزی بوده و باید بیمه اجتماعی روستاییان به سامان مناسب برسد.

  • 5 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011