معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مشارکت حداکثری در انتخابات عامل تقویت وحدت و همبستگی ملی است

2 اردیبهشت 1400

معاون استاندار و رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات گفت: مشارکت پرشور، حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات موجب تقویت وحدت و همبستگی ملی و تضمین کننده امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

“فرهاد فرزانه” روز چهارشنبه ضمن تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف همواره موجب پیشرفت کشور شده و در شرایط کنونی با توجه به فشار اقتصادی دشمن و اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت، حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای موجب شکست توطئه و ترفند دشمنان خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات یکی از ارکان و مشخصه‌های مشارکت مردم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو حضور حداکثری رای دهندگان نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد.

رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، این کمیته در راستای صیانت از برگزاری انتخابات سالم با تشکیل جلسات منظم و منطبق با جدول زمان‌بندی پیش‌بینی شده، وظایف و برنانه های خود را براساس قانون اجرا و پیگیری می کند.

فرزانه ادامه داد: کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان مکلف به تعیین اعضای هیات بازرسی استان، شهرستان ها، بازرسان و سربازرسان و همچنین برگزاری کارگروه‌های آموزشی است.

معاون استاندار همدان اضافه کرد: بنابراین در راستای مواد ۳۱ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، ۶۹ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۷۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان و منشعب از هیات مرکزی بازرسی انتخابات تشکیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

  • 2 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011