معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

شماره ۱۹ فصلنامه مدیریت پسماند منتشر شد

6 شهریور 1400

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از انتشار نوزدهمین شماره از فصلنامه آموزشی پژوهشی مدیریت پسماند از سوی انتشارات سازمان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی گفت: در رویکرد نوین جهانی با توجه به کمبود منابع اولیه برای تولید، بازیافت مجدد و چندین باره پسماندها و برگرداندن این مواد به چرخه تولید مورد توجه جدی کارشناسان و مدیران این حوزه قرار گرفته و تحریریه فصلنامه تصمیم گرفت که محور این شماره به این موضوع بسیار مهم اختصاص یابد.

در این شماره از مجله مطالب متنوعی از جمله مقالات “حرکت به سوی اقتصاد چرخشی از طریق بازیابی منابع از پسماندها”، “بررسی استفاده از جاذب زیستی بیوجار در کنترل و تصفیه شیرابه محل دفن” و تجارب مختلف در زمینه اقتصاد چرخشی و “آشنایی با تأسیسات پردازش مکانیکی پسماند” و … با کمک اساتید و کارشناسان این حوزه به رشته تحریر درآمده و امیدواریم مورد توجه و استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

وی افزود: تمامی شماره‌های این نشریه در آدرس اینترنتی ssafta.imo.org.ir بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌گیری از مطالب مجله پیشنهادات، مقالات، تجربیات و گزارش‌های خود را به آدرس wm.journal@imo.org.ir ارسال نموده و تحریریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.

  • 6 شهریور 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011