معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستاهای استان تهران را رقم زده است

21 خرداد 1403

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستاهای استان تهران را رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حبیب موسوی صبح یکشنبه از برگزاری نشست هم اندیشی با بخشداران استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در محل استانداری برگزار شد.

موسوی با اشاره به ارائه خدمات کم نظیر رییس‌جمهور شهید در دوران خدمت اظهار کرد: برای تداوم بخشی و خدمت خالصانه به مردم ضروری است که راه نورانی شهید رئیسی را ادامه دهیم.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به شکل گیری قرارگاه جهادی در دولت سیزدهم عنوان کرد: این طرح به نوعی پیاده سازی تفکر جهادی در همه حوزه‌ها است و یک نگاه همه جانبه و خدمت گرایانه دارد.
موسوی در ادامه بر ضرورت توجه به قرارگاه جهادی توسعه روستایی تاکید کرد و افزود: این قرارگاه با تسهیل گری و هدایت امور، خدمت رسانی به مردم را به طور ویژه در دستور کار دارد، چنانکه دیدیم تفکر جهادی در دولت سیزدهم منجر به توسعه روستاها شده است.
وی تامین زیرساخت ها در حوزه روستایی را از جمله دغدغه های مهم شهید آیت الله رئیسی دانست و عنوان کرد: شاهد هستیم که طی مدت خدمت ایشان اقدامات مناسبی در بخش زیربنای روستایی کشور شکل گرفته است.
بر اساس این گزارش در این نشست مهمترین دغدغه ها و مسایل مرتبط با روستاها مطرح و وظایف قانونی بخشداران در قبال پیگیری امور مذکور تبیین شد. گفتنی است که در ادامه این نشست قوانین و مقررات حوزه روستایی و دهیاری ها مرور و به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده شد.

  • 21 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011