معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

زنجان رتبه برتر کشور را در اجرای طرح های عمران روستایی کسب کرد

17 مرداد 1403

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان گفت: طی ۲ سال گذشته استان زنجان بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان های کشور (منتاک)، در اجرای طرح های عمران روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، وجیه الله بیگدلی اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته برای پیشبرد طرح های عمرانی در سطح روستاها برنامه ها و اقدامات قابل توجهی اجرا شد به طوری که در طرح های افتتاحی هفته دولت، استان زنجان جزو رتبه های برتر کشور بود و این پیشتازی در مقایسه با استان های بزرگ معنای بیشتری پیدا می کند.

وی افزود: همچنین امسال نیز بر اساس گزارش اخیر سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در رابطه با سنجش تعامل دفاتر امور روستایی استانداری ها با دفاتر تخصصی این سازمان، اداره کل امور روستایی استانداری زنجان رتبه نخست را به خود اختصاص داد که این موضوع حاکی از پیگیری های مستمر و اجرای برنامه های توسعه روستایی در استان است.

بیگدلی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد دهیاری های استان به ۷۰۹ فقره رسیده است، گفت: ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته، درجه بندی دهیاری های استان نیز انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی به عنوان دستگاه اجرایی است.

نام منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

  • 17 مرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011