معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار پارس آباد

24 آبان 1395

سرپرست فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار مرکزی این شهرستان روز دوشنبه در آیینی معرفی شدند.

آیین تودیع و معارفه سرپرست فرماندار و بخشدار مرکزی پارس آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان، پیش از ظهر روز دوشنبه دهم اردیبهش ماه ۱۳۹۴ با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان اردبیل، مسئولان شهرستانی، امام جمعه اصلاندوز، نیروهای نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

در این آئین ‘مهدی احمدی’ به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان پارس آباد و ‘محبوب حسینی’ به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شدند و از زحمات ‘ناصر نصیری’ فرماندار مستعفی پارس آباد تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان اردبیل در این آئین گفت: مدیران و مسئولان باید در راستای خدمت به مردم و در مسیر تحقق اهداف و سیاست های کشور و دولت تدبیر و امید تمام اهتمام و تلاش خود را به کار گیرند.محبوب حسینی بخشدار پارس آباد

‘طاهر شریفی’ افزود: دولت یازدهم با بهره گیری از توان کارشناسی و توسعه مشارکت مردم در امور، در صدد حل مشکلات این شهرستان بوده و مدیران استان نیز بر اقدام جدی در راستای حل مشکلات تاکید دارند.

وی ادامه داد: امروز سیاست دولت توجه به جذب سرمایه‌گذاری‌ها، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و رفع بیکاری است که این کار با تدبیر مدبرانه دولت تدبیر و امید تا حدودی انجام شده تا این روند به نسبت دولتهای گذشته بهبود پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان اردبیل تصریح کرد: با آمارهایی که از توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان پارس آباد سراغ داریم انتظار می رود امسال با وجود مدیریت صحیح و ساماندهی بخش صنعت کشاورزی، این شهرستان به توانمندیهای بالقوه خود دست یابد.

شریفی بیان کرد: شهرستان پارس اباد ظرفیت عظیمی برای توسعه دارد که با وجود مدیریتی کارآمد زمینه برای حل مشکلات و همچنین ایجاد فرصت های جدید اشتغال و توسعه همراه با رشد فرهنگی بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

‘ناصر نصیری’ فرماندار سابق پارس آباد نیز در این مراسم گفت: در چند سال اخیر اقدامات چشمگیری در این شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی و پایاب سدخداآفرین و واگذاری زمینهای دشت فتحعلی قشلاقی انجام شده ولی همچنان برای رفع مشکلات به عزم جدی نیاز است.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند همکاری و همفکری تک تک دلسوزان شهرستان نیاز هست.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با تمام امکانات زمینه ارتقا کیفی برنامه های خود را در راستای توسعه شهرستان فراهم کنند.

‘مهدی احمدی’، همدلی و همزبانی راهبردی‌ترین نیاز کشور در شرایط فعلی عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا تمام مسئولان شهرستان باید برای تحقق توسعه به این امر توجه کنند.

در پایان این مراسم از زحمات ناصر نصیری فرماندار سابق پارس آباد قدردانی و مهدی احمدی که پیش از این در سمت فرماندار خلخال مشغول به خدمت بود،به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد. همچنین محبوب حسینی که پیش از این در آموزش و پرورش پارس آباد خدمت می کرد نیز به عنوان بخشدار بخش مرکزی پارس آباد معرف شد.

از حاشیه های این مراسم، حاضر نشدن استاندار اردبیل و نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در آیین معارفه سرپرست جدید فرماندار و بخشدار بود که هاله‌ای از ابهام را در ذهن‌ها به وجود آورده که استاندار و نماینده این شهرستان مرزی به چه دلیل در این معارفه حضور پیدا نکرده اند.

شهرستان پارس آباد با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شمال استان اردبیل واقع شده است.

  • 24 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011