معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کاتالوگ نرم افزار دهیاری

13 تیر 1395
کاتالوگ نرم افزار دهیاری

شرکت ترز رایان افزار ارائه دهنده خدمات نرم افزاری و وب به دهیاریها و بخشداریهای کشور

کاتالوگ نرم افزار دهیاری ترز، راهنمای امکانات و کاربرد های نرم افزار دهیاری می باشد، با این کاتالوگ شما آگاهی و آموزش خواهید دیدکه چگونه با دستیار هوشمند تحولی برای روستا با مدیریت دهیاری و شورا ها رقم بزنید. همه و همه این موارد آموزشی را در کاتالوگ نرم افزار جامع دهیاری ترز (زیر شاخه شبکه ملی دهیاری) شاهد خواهید بود.

 

کاتالوگ نرم افزار دهیاری

 

برای دریافت این کاتالوگ روی این لینک کلیک کنید

 

شماره مرکز تماس پشتیبانی : ۳۲۲۹۰۱۳۴-۰۱۱ داخلی ۳
شماره مرکز تماس واحد فروش : ۳۲۲۹۰۱۳۴-۰۱۱ داخلی ۲
همراه (مدیر فروش) : ۲۲۰۸ ۶۶۶ ۰۹۱۱

برای اطلاع بیشتر از بخش پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

مرکز پشتیبانی

 

برای مشاهده کاتالوگ آنلاین بر روی دستیار هوشمند دهیاران کلیک بفرمایید

 

 

پشتیبتانی آنلاین: t.me/poshtibani_trez

 برای عضویت در کانال پشتیبانی نرم افزار دهیاری روی این کلیک کنید

 

چه نیازیست به نرم افزار:

 

این موضوع که قدرت رایانه ی شما چقدر است اهمیت زیادی ندارد، بلکه، آنچه که اهمیت دارد این است که یک رایانه، بدون نرم افزار بلا استفاده است. رابطه ی نرم افزار با رایانه مانند رابطه ی نوار فیلم ویدیو است با دستگاه ویدیو. شما برای انجام هر کار به هر دو نیاز دارید.

 

چه نیازیست به نرم افزار دهیاری:

 

یکی از مشکلات هر دهیاری مشغله زیاد در حوزه های مختلف  و داشتن گستره کاری زیاد او می باشد.دهیاری  همانند شهرداری بوده  در حوزه جغرافیایی کوچکتر اما نوع کارکرد و مشکلات او نیز گستردگی خاص خود ر داراست.

در نتیجه هر دهیاری احساس نیاز به ابزار جانبی  و راهکاری جهت تسریع در امور و کاهش هزینه ای زمانی و مالی را خواهد داشت که بتواند در سریعترین زمان دسترسی به اطلاعات جهت امر تصمیم گیری داشته و همچنین امور مربوط به اهالی روستا را در زمان کمتری انجام دهد

 

چرا نرم افزار مدیریت دهیاری ترز:

 

نرم افزار دهیاری ترز بر اساس نیاز دهیاران کشور و بخشداری ها و با تشکیل کارگروهی از دهیاران  مورد تجزیه و تحلیل و پیاده سازی قرار گرفته است و  با داشتن محیطی آسان و راحت  طعم کاربری آسان اما پر قدرت را برای دهیاران به ارمغان آورده است.

نرم افزار جامع دهیاری ترز اولین و در عین حال قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت جامع دهیاری کشور می باشد که بر اساس نیاز دهیاران کشور و بخشداری ها برای حل امور اجرایی دهیاریها و صرفه جویی در منابع مالی و زمانی و افزایش بهره وری با استفاده از تکنولوژی نوین  طراحی و پیاده سازی گردیده است

به کمک این نرم افزار مدیریت ثبت اطلاعات کامل اشخاص و خانوار ، داشتن جامعه ی آماری ،سرپرستان خانوار ،متولدین و متوفیان، مدیریت کامل نامه های ارسالی و دریافتی ، سیستم اطلاع رسانی با پیامک  (sms) به اهالی روستا ، مباحث مالی همانند صدور عوارض کسب و کار،‌عوارض سطح روستا، عوارض زباله و …، ثبت انواع ادوات  ، ثبت کلیه زمین ها ،کلیه چاهها، کلیه اماکن عمومی، مسکن، ثبت پروانه ساختمان ،ثبت سند زمین و انواع گزارش گیری ،قابلیت انواع جستجو برا اساس موارد مختلف و … امکان پذیر می باشد.

 

نظرات بر خی از دهیاران در مورد نرم افزاز جامع مدیریت دهیاری

 

 

 

  • 13 تیر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011