معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

چهارمین نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی تبریز

12 بهمن 1395

برگزاری چهارمین نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی تبریز

چهارمین نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی تبریز برگزار و مدیرعامل جدید شرکت تعاونی دهیاران و نماینده دهیاران معرفی گردید.

رحیم قاسم زاده بخشدار مرکزی تبریز با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «آیت الله هاشمی رفسنجانی به اعتراف دوست و دشمن و موافقان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از ستون های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که وفات ایشان خسران بزرگی برای کشور خواهد بود.».

قاسم زاده همچنین با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو، از جانفشانی ها و تلاش های آتش نشانان کشور در جهت دفاع از جان و مال شهروندان تقدیر و تشکر کرد و ضایعه ی شهادت جمعی از آتش نشانان در این حادثه را تسلیت گفت.

بخشدار مرکزی تبریز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این مناسبت را متعلق به همه ی مردم ایران دانست و همدلی و همگرایی تمام جریانات سیاسی را در جهت پاسداشت انقلاب مردم ایران در این ایام خواستار شد.

وی استقلال، آزادی، جمهوریت و پاسداشت اسلام را خواسته ها و مطالبات اصلی مردم در انقلاب دانست و بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.

قاسم زاده همچنین از دهیاران بخش مرکزی تبریز درخواست کرد دو اصل «مردمی بودن مراسم» و «حفظ اتحاد ملت» در برگزاری مراسمات حتما رعایت و مراسمات گرامیداشت دهه فجر به محملی برای تفرقه افکنی، تخریب جریانات سیاسی و نفرت پراکنی تبدیل نگردد.

  • 12 بهمن 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011